عنایت‌الله آتشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پتروشیمی آبروی ایران را خرید/ نمی‌توان انتظار داشت لیگ پویایی داشته باشیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۱:۵۱
کد خبر: ۷۶۰۰۸۵
پتروشیمی آبروی ایران را خرید/ نمی‌توان انتظار داشت لیگ پویایی داشته باشیم
کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: تیم پتروشیمی آبروی بسکتبال ایران شد و توانست بعد از دو سال عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم بسکتبال پتروشیمی پس از دو سال ناکامی در آسیا امسال با هدایت مهران حاتمی و با داشتن تنها هشت بازیکن و بدون یار خارجی در فینال باشگاه های آسیا حاضر شد و با کسب پیروزی برابر نماینده ژاپن به مقام قهرمانی رسید.

عنایت الله آتشی کارشناس بسکتبال درباره کسب این عنوان به خبرنگار برنا گفت: تیم پتروشیمی در وهله اول آبروی بسکتبال ایران شد. چون همه شاهد بودند که این تیم با چه شرایط دشواری خود را برای حضور در این مسابقات آماده کرد، قبل از اعزام به مسابقات حمایتی از این تیم نشد از طرف دیگر مباحثی مطرح بود که شاید تیم اعزام نشود. قطعا همه موارد در انگیزه کل تیم از بازیکن گرفته تا کارد فنی تاثیر گذار می گذاشت.

وی اضافه کرد: پتروشیمی اگر به این مسابقات نمی رفت قطعا جریمه سنگینی را باید پرداخت می کرد که شامل محرومت نیز می شد. ولی خوشبختانه این تیم با تکیه بر بازیکنان مهم و تاثیر گذار خود و هدایت خوب کادر فنی توانست بعد از دو سال عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. جایگاهی که کم تر کسی تصور می کرد.

آتشی درخصوص ارزیابی خود از وضعیت لیگ امسال بسکتبال اظهار کرد: لیگ امسال 12 تیمی شده است ولی به اعتقاد من با وجود امکانات موجود وشرایط کلی تیم ها به لحاظ کیفیت چندان تفاوتی با دوره های قبل نخواهد داشت. برگزاری هر مسابقه ای یکسری امکانات را می طلبد که متاسفانه امکانات و سالن های ورزشی ما به دهه 70 برمی گردد شاید این شرایط در آن دهه خیلی مدرن محسوب می شد ولی در حال حاضر این طور به نظر نمی رسد. پس نمی توان انتظار داشت لیگ پویایی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز