سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان-۲۰۱۸ بوینس آیرس؛

صانعی: تمام تمرکزمان برای شروعی مناسب است

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۴:۰۱
کد خبر: ۷۶۱۳۸۸
صانعی: تمام تمرکزمان برای شروعی مناسب است
سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک پیش از دیدار برابر جزایر سلیمان گفت: تمرینات خوبی را برگزار کرده و تمام تمرکزمان برای شروعی مناسب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک درباره وضعیت ملی پوشان پیش از دیدار برابر جزایر سلیمان گفت: وضعیت ملی پوشان مطلوب بوده و سه روز در محل بازیها تمرین مناسبی داشتیم. شرایطشان مناسب است و تمام تمرکزمان بر روی شروعی مناسب در اولین بازی است. همانطور که می دانید اولین دیدار همیشه سخت بوده و با توجه به گروهی که در آن قرار گرفته ایم، باید سعی کنیم بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه درخصوص وضعیت اسکان تیم فوتسال المپیک گفت: وضعیت اسکان متوسط بوده و در دو روز اول بازیکنان و کادر در یک محل حضور داشتیم  و به صورت تیمی تردد می کنیم. محدودیت هایی وجود دارد اما هماهنگی هایی که صورت گرفت خوشبختانه اتاق کادر از بازیکنان جدا شد و اکنون در شرایط مطلوبی هستیم. وضعیت دهکده بازی ها بسیار شلوغ است و چون نمی توان از دهکده خارج شد، نسبت به ادوار گذشته شلوغ تر است و این امر کار تیم ها را کمی دشوار می کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک در پایان گفت: امیدواریم با شروع بازی ها، قدم اول را محک برداریم و با موفقیت بازی های المپیک جوانان را شروع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز