بازی‌های پارآسیایی جاکارتا؛

پیروزی مقتدرانه تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران برابر اندونزی

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۶۱۴۰۹
پیروزی مقتدرانه تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران برابر اندونزی
تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در نخستین دیدار خود برابر تیم میزبان ۱۱۷ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در نخستین دیدار خود از ساعت ۸ صبح به وقت تهران به مصاف تیم میزبان رفت و این در حالی بود که کل سالن کشور اندونزی را تشویق می کردند. شاگردان دستیار در کوارتر نخست این دیدار در حالی که تماشاگران حاضر در سالن یک صدا تیم میزبان را تشویق می کردند توانستند ۱۲ بر ۲ از حریف جلو باشند و همین موضوع باعث شد سرمربی اندونزی در خواست استراحت فنی کند و پس از بازگشت به زمین تیم میزبان با یک پرتاب توانست ۲ امتیاز کسب کند. اما در نهایت این ملی پوشان ایران بودند که توانستند ۳۸ بر ۴ کوارتر اول را به سود خود به پایان ببرند.

با آغاز کوارتر دوم تیم اندونزی سعی کرد اختلاف ایجاد شده را کمتر کند و ۵ امتیاز کسب کرد اما شاگردان دستیار هم با عملکرد خوب خود توانستند امتیاز ایران را به عدد ۴۴ برسانند و در نهایت این کوارتر هم با امتیاز ۵۶ بر ۱۱ به سود مردان بسکتبال با ویلچر کشورمان به پایان رسید. کوارتر سوم هم با وجودی که تیم اندونزی خوب شروع کرد اما در امتیاز ۱۳ برابر ۶۷ متوقف شد تا سرمربی ایم تیم تقاضای وقت استراحت فنی کند اما این در خواست هم برای این تیم موثر نبود و شاگردان دستیار ۷۳ بر ۱۳ از حریف پیش افتادند.

امید علی اصغر ملی پوش کشورمان با دو پرتاب خوب امتیاز ایران را به عدد ۷۹ برساند و در نهایت این کوارتر ۸۵ بر ۱۳ به سود ایران به پایان رسید. کوارتر چهارم شاگردان دستیار امتیاز تیم ملی را به عدد ۹۹ رساندند تا اختلاف امتیاز بیشتر شود در نهایت این دیدار با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۷ به پایان رسید تا تیم میزبان با وجود حمایت تماشاگران هم نتواند امتیازی بهتر از کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز