بازی‌های پارآسیایی جاکارتا؛

مدال برنز ایران در تنیس روى میز انفرادى قطعى شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۶۱۶۴۲
مدال برنز ایران در تنیس روى میز انفرادى قطعى شد
یک مدال برنز براى ایران در تنیس روى میز انفرادى قطعى شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز و در دومین روز از رقابت هاى تنیس روى میز، در مسابقات انفرادى، ایران پنج نماینده در دو بخش آقایان و بانوان داشت که از این تعداد تنها حسن جانفشان مدال برنزش را قطعى کرد.

در دسته مردان، جواد فولادى در اولین مسابقه اش با نتیجه سه بر صفر مغلوب چائو نینگ نینگ از چین شد. چائو نفر اول رنکینگ جهانى و قهرمان دوره قبلی بازیهاى پاراآسیایى است.

فولادى در دومین رقابت خود به مصاف نماینده ماکائو رفت و با نتیجه سه بر صفر به برترى رسید تا راهى مرحله بعدى شود.

نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایى با حریفى از چین تایپه دیدار کرد و با شکست سه بر یک مقابل او از گردونه مسابقات کنار رفت.

مهدى معصومى دیگر نمایندگان ایران ابتدا به مصاف ژانگ یان از چین رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. معصومى روز گذشته در اولین مسابقه اش برابر حریفى از کامبوج پیروز شده بود. معصومى در دومین بازى امروز خود برابر حریف ژاپنى به برترى رسید تا صعودش از مرحله گروهى قطعى شود.

در مرحله یک هشتم نهایى، معصومى با آستان از اندونزی رو در رو شد که در پایان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و حذف شد.

مجید عربى نماینده سوم ایران بود که در نخستین مسابقه امروزش برابر حریف کویتى با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. عربى در اخرین دیدار مرحله گروهى اش مقابل حریف ژاپنى با نتیجه سه بر صفر باخت تا با دو شکست و یک برد از دور مسابقات کنار برود. عربى دیروز در اولین بازى به حریف چینى اش باخته بود.

حسن جانفشان آخرین ورزشکار دسته مردان، در اولین مسابقه اش برابر پارک از کره جنوبى با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز