از سوی مسئولان مسابقات؛

برنامه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال اعلام شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۲۰۸۷
برنامه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال اعلام شد
جلسه قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه شانزدهم مهرماه در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیرو جلسات برگزار شده این جلسه امروز در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد. نمایندگان 11 تیم در این جلسه حضور داشتند. این 11 تیم برای حضور در رقابت های لیگ برتر اعلام آمادگی کرده بودند. مقرر شد رقابت ها از سوم آبان آغاز شود و تا قبل از اعزام تیم ملی به رقابت های انتخابی جام جهانی ادامه پیدا کند.

در چهار هفته دیدارها انجام می شود و پس از بازگشت تیم ملی، لیگ مجددا شروع می شود. این مسابقات تا مرحله دوم انتخابی در تهران ادامه دارد. 24 آبان زمان نخستین اعزام تیم ملی بسکتبال ایران به انتخابی جام جهانی پس از شروع لیگ است. 16 آذر لیگ برتر مجددا شروع می شود. بیستم بهمن ماه تیم مجددا به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی اعزام می شود. اسفند ماه نیز رقابت های غرب آسیا برگزار خواهد شد که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

تیم ها تا 24 مهر فرصت دارند از طریق سامانه ملی مدارک خود را ارسال کنند و مراحل ثبت نام را به پایان ببرند. فدراسیون بسکتبال نیز 29 و 30 مهر کارت ها را صادر می کند. دیدارهای لیگ برتر تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

برنامه هفته اول:

سوم آبان

ذوب آهن اصفهان - پالایش نفت آبادان

پدافند رعدهوایی دزفول - پگاه تهران

شهرداری گرگان - دانشگاه آزاد

شیمیدر تهران - نیروی زمینی تهران

پتروشیمی بندرامام - آویژه صنعت مشهد

ساعت دیدارها متعاقبا اعلام می شود. البته پیشنهاد شده است که کلیه دیدارهای هفته اول ساعت 16 بعدازظهر برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز