حسین اوجاقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ووشوی ایران در بازی‌های جاکارتا عملکرد خیره کننده‌ای داشت/ با آمادگی بالا در مسابقات جهانی چین حاضر خواهیم شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۷:۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۶۲۱۴۸
ووشوی ایران در بازی‌های جاکارتا عملکرد خیره کننده‌ای داشت/ با آمادگی بالا در مسابقات جهانی چین حاضر خواهیم شد
سرمربی تیم ملی ووشو ایران گفت: رقابت های جام جهانی ووشو قابل قیاس با بازی‌های آسیایی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دور نخست اردوی تیم‌های ملی ووشوی مردان برای حضور در مسابقات جهانی، با پنج سانداکار از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

در همین رابطه حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو ایران به خبرنگار برنا گفت: مسابقات جام جهانی ووشو که از آبان ماه به میزبانی کشور چین برگزار می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون بهترین‌های جهان در این رقابت جهانی شرکت می کنند. زمان زیادی تا شروع مسابقات نمانده است بنابراین سعی داریم تمرینات را جدی تر  پیگیری کنیم. دو هفته در اردو هستیم و بعد به مسابقات اعزام می شویم.

اوجاقی درمورد دعوت نشدن عرفان آهنگریان(دارنده مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا) به اردوی تیم ملی اظهار کرد: طبق قانون فقط مدال آوران مسابقات ووشو قهرمانی ‌جهان ۲۰۱۷ روسیه، جواز حضور در جام‌جهانی ووشو را دارند. بنابراین آهنگریان چون در دوره گذشته در این رقابت ها نبود نمی تواند در این دوره هم شرکت کند.

وی درباره احتمال تداوم موفقیت‌های ساندا در رقابت‌های جهانی تصریح کرد: ووشو در بازی های آسیایی جاکارتا عملکرد خیره کننده ای داشت , مسابقات در سطح جهانی برگزار می شود. بنابراین حریفان سرسخت و قدرتمند جهان مقابل ما قرار می گیرند. به هیچ عنوان این مسابقات قابل قیاس با بازی های آسیایی نیست ولی ما در ووشو استعدادهای خوبی داریم، بازیکنان حال حاضر هم از توانایی بسیار بالایی برخوردار هستند که بارها شاهد عملکرد فوق العاده آن ها در میادین بوده ایم. امیدوارم در این مسابقات هم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز