رسانه‌های بلژیکی خبر دادند؛

دستگیری مدیر فوتبالی ایرانی در اروپا و تاثیر آن روی دو ملی‌پوش

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۹:۵۹
کد خبر: ۷۶۳۰۳۸
دستگیری مدیر فوتبالی ایرانی در اروپا و تاثیر آن روی دو ملی‌پوش
امروز صبح رسانه های بلژیکی خبر از دستگیری مدیر ایرانی باشگاه شارلوا دادند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ تیم شارلوا بلژیک با مالکیت دو مدیر ایرانی خود مهدی و مجتبی بیات در سال های اخیر شرایط خوبی را سپری می کند. این تیم که با تصمیم مستقیم این خانواده اخیرا تبدیل به سکوی پرتابی برای بازیکنان ایرانی شده بود که در لیگ برتر ایران درخشش خوبی داشته اند و به همین ترتیب ابتدا کاوه رضایی و سپس امید نورافکن و علی قلی زاده را به خدمت گرفت.
 
اما امروز صبح رسانه های بلژیکی خبر از دستگیری یکی از  این دو برادر (مجتبی) توسط پلیس  این کشور داده اند. جرم او پول شویی، تبانی، فرار مالیاتی و دست بردن در برخی نتیاج بازی ها است که جرم سنگینی به حساب می آید.  پیگری ها برای دستگیری مهدی نیز ادامه دارد و دادستان بلژیک اعلام کرده تا چند روز آینده سایر مدیران سرشناس فوتبال این کشور که در مظان اتهام قرار دارند نیز دستگر خواهند شد. بیات بین سال های 2013 تا 2017 مدیر این باشگاه بود و در حال حاضر از سهامداران این تیم محسوب می شود.
 
این موضوع قطعا می تواند به آینده نورافکن و قلی زاده نیز لطمه بزند و باید دید این دو بازیکن می توانند در این تیم ادامه دهند یا به لیگ ایران دیپورت خواهند شد؟!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز