معین تقوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فقط به مدال طلا فکر می‌کنیم/ نتیجه ووشوکاران در جاکارتا انتظارات را بالا برده است

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۶:۳۰:۴۹
کد خبر: ۷۶۳۱۵۱
فقط به مدال طلا فکر می‌کنیم/ نتیجه ووشوکاران در جاکارتا انتظارات را بالا برده است
ووشوکار تیم ملی ایران گفت: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا انتظار از ووشو بالا رفته است. تلاش می‌کنیم با کسب بهترین نتیجه بازهم جامعه ووشو را غافلگیر کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ معین تقوی سانداکار تیم ملی ایران با اشاره به این که انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات جام جهانی چین دارد به خبرنگار برنا گفت: استارت تمرینات را از روز چهارشنبه زده‌ایم. خوشبختانه اردوهای تیم ملی شرایط خوبی دارد. تلاش می کنیم در این مدت اندکی که تا شروع رقابت‌ها باقی مانده است به آمادگی لازم برسیم.

وی درمورد شناخت خود از حریفان جهانی ادامه داد: شناخت خوبی از حریفان دارم. نماینده کشورهای آفریقای جنوبی و بلاروس از رقیب های اصلی من در این دوره هستند که حریف های بسیار قدری به شمار می‌روند. در کل چون سطح این رقابت‌ها بالا است همه کشورها با بهترین ورزشکار خود در مسابقات حاضر می‌شوند بنابراین تلاش می کنیم بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم.

تقوی افزود: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا انتظار از ووشو بالا رفته است. تلاش می‌کنیم با کسب بهترین نتیجه بازهم جامعه ووشو را غافلگیر کنیم. اکثر ورزشکاران وقتی به مسابقه‌ای اعزام می‌شوند به مدالی جز مدال طلا فکر نمی‌کنند. هدف من و تمام بچه ها نیز کسب همین مدال خوش رنگ است.

ملی پوش ووشو کشورمان در پایان درباره لیگ برتر ووشو نیز یادآور شد: دو سال است که با تیم پارس جنوبی قرارداد دارم. خوشبختانه همانطور که ووشو در سطح ملی پیشرفت دارد سطح لیگ مان هم سال به سال بهتر می‌شود. تیم ها با بازیکنان قدرتمند و شرایط خوب در مسابقات حاضر می شوند. امسال هم تیم های خوبی در لیگ هستند که قطعا باعث پویایی لیگ می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز