جلسه همکاری مشترک بین محمدرضایی و جوانمرد؛

پای دانشگاه آزاداسلامی به لیگ اسکیت باز می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰:۱۳
کد خبر: ۷۶۵۱۴۵
پای دانشگاه آزاداسلامی به لیگ اسکیت باز می‌شود
در راستای همکاری فدراسیون اسکیت و دانشگاه آزاداسلامی جلسه‌ای با حضور بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون و دکتر کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این جلسه درخصوص همکاری دوجانبه بین دانشگاه آزاداسلامی و فدراسیون اسکیت بحث و تبادل نظر شد. همچنین قرار شد مسابقات قهرمانی کشور اسکیت دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی با همکاری فدراسیون اسکیت و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی در تاریخ 16 آذرماه به مناسبت روز دانشجو به میزبانی استان بوشهر و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود. در حال حاضر دو رشته اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل بعنوان پایلوت برای این مسابقات انتخاب شده است.

از دیگر تصمیمات این جلسه درخصوص حضور تیم‌های اسکیت دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی در مسابقات لیگ کشوری سال 97 در رشته‌های اسکیت فری استایل، اسکیت سرعت، اسکیت اینلاین هاکی و اسکیت رولبال در مسابقات لیگ کشوری ۱۳۹۸بود. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر حضور تیم‌های دانشگاه آزاداسلامی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی دانشجویان به عمل آمد و قرار شد رشته اسکیت به عنوان یکی از رشته‌های پایه و پرمدال ،  تحت پوشش و حمایت اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز