حاشیه دیدار ایران و بولیوی؛

کل‌کل سرخابی‌ها در سکوی بانوان/ عکس‌های سلفی پایان خوش بانوان در ورزشگاه آزادی

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۲۶:۵۵
کد خبر: ۷۶۵۴۹۶
تیم ملی ایران توانست با دو گل تیم ملی بولیوی را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال بولیوی رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید.

نکته قابل توجه این دیدار حضور بانوان در ورزشگاه است که با پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان انجام شد. برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی و در هفته تربیت بدنی بانوان توانستند در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

* شور و شوق بانوان حاضر در ورزشگاه هنگام نواختن سرود تیم ملی

بانوان حاضر در ورزشگاه پیش از آغاز بازی با در دست داشتن پرچم‌های تیم ملی کشورمان با شور و شوق خاصی ایستاده سرود تیم ملی را همخوانی کردند و در پایان سرود با دست زدن بازیکنان تیم ملی را تشویق کردند.

* تشکر کی‌روش از حضور بانوان در ورزشگاه

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پیش از آغاز بازی تیم ملی کشورمان و بولیوی به سمت تماشاگران بانو حاضر در ورزشگاه رفت و با دست زدن از حمایت‌های آنها تشکر کرد. بانوان حاضر در ورزشگاه هم با شعار کی‌روش از سرمربی تیم ملی ایران پیش از آغاز این دیدار حمایت کردند.

* تشویق بی امان بانوان 

بانوان ورزشگاه با در دست داشتن پرچم‌های ایران ایستاده از همان دقیقه یک با شعار ایران از تیم ملی کشورمان حمایت کردند. شور و شوق وصف نشدنی در میان بانوان حاضر در ورزشگاه موج می‌زد و آنها یک صدا فقط به تشویق تیم ملی ایران پرداختند.

* هواداران بانو ایران و بولیوی در کنار یکدیگر

هواداران بانو دو تیم ایران و بولیوی در کنار هم به تشویق تیم‌های ملی کشورشان پرداختند. تعداد هواداران بانو تیم ایران  بیشتر از تیم حریف بود. 

* موج مکزیکی بانوان در ورزشگاه

بانوان حاضر در ورزشگاه با برافراشتن پرچم ایران، تیم ملی کشورمان را به سبک موج مکزیکی به تشویق تیم ملی ایران پرداختند که مورد توجه هواداران بانو تیم بولیوی قرار گرفت. 

* تشویق ایسلندی

هواداران بانو حاضر در ورزشگاه به سبک ایسلندی به تشویق پرداختند و صحنه بسیار زیبایی در ورزشگاه به وجود آوردند. 

* کل کل سرخابی‌ها در سکو بانوان

یکی از هواداران بانو با پرچم پرسپولیس تیم ملی ایران را تشویق کرد.  بانو دیگری در کنار هوادار پرسپولیس  با پرچم استقلال قرار گرفت که سوژه بسیاری از رسانه‌ها شد.

* پایان نیمه نخست با چاشنی سوت

هواداران بانو حاضر در ورزشگاه در دقایق پایانی نیمه نخست با نواختن سوت‌های مکرر از داور دیدار خواستند تا سوت خود را به صدا در بیاورد و نیمه نخست با برتری تیم ملی ایران به پایان برسد.

* خوشامدگویی گوینده خانم از بانوان حاضر در ورزشگاه

در چندین بازی گذشته آرزو جعفرپور و برادرش، عباس جعفرپور برای اجرای زنده برنامه رادیو ورزشگاه می‌آمدند، در این بازی این گوینده خانم به بانوانی که به ورزشگاه آمدند خوش آمد گفت و از مسئولان ورزشی برای این اقدام ارزشمند تشکر کرد.

* همخوانی بانوان با آهنگ حماسی ایران 

در بین دو نیمه هواداران بانو حاضر در ورزشگاه با در دست داشتن پرچم زیبای ایران با همخوانی آهنگ حماسی ایران، تیم ملی کشورمان را حمایت کردند. همخوانی زیبای بانوان با آهنگ حماسی ای ایران مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. 

* حضور هنرمند سینما و تلویزیون در کنار بانوان

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در ورزشگاه آزادی در کنار دیگر بانوان به تماشای دیدار ایران و بولیوی پرداخت. وی بلافاصله با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از حضور بانوان در ورزشگاه ابراز خرسندی کرد.

* تشویق بانوان از گل دوم ایران

بانوان ایران بعد از به ثمر رساندن گل دوم تیم ملی ایران توسط ترابی با شور و هیجان به تشویق پرداختند. پرچم‌های ایران در دست بانوان با افتخار در ورزشگاه به اهتزاز در آمد.

* عکس‌های سلفی پایان خوش بانوان در ورزشگاه

بانوان که برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی به ورزشگاه امدند با عکس‌های یادگاری شب فراموش نشدنی خود را به ثبت رساندند. لبخند و خوشحالی بر چهره تک تک بانوان در ورزشگاه موج می‌زد و آنها با تصویر کشیدن حضور خود در ورزشگاه در دیدار تدارکاتی ایران و بولیوی شب تاریخی را ثبت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز