تبریک معاون توسعه ورزش بانوان به گلاره ناظمی داور زن ایرانی؛

محمدیان: درخشش بانوان ایران در همه عرصه‌های ورزش مایه مباهات است

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۶:۰۰
کد خبر: ۷۶۵۸۱۶
محمدیان: درخشش بانوان ایران در همه عرصه‌های ورزش مایه مباهات است
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی انتخاب گلاره ناظمی داور زن بین‌المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت فینال مسابقات فوتسال المپیک جوانان را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متن پیام فریبا محمدیان به شرح زیر است:

درخشش بانوان ایران در همه عرصه های ورزش که این بار در بخش داوری رقم خورده، باعث خوشحالی و مایه مباهات ایران و ایرانی است.

بانوان ورزش کار کشورمان با درخشش های چشمگیر در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی اندونزی بارها و بارها دل ملت ایران را شاد کردند.

همچنین در حوزه مدیریتی چه در داخل کشور و چه بین المللی، حضور بانوان در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی ورزش بسیار بیشتر از گذشته شده و زمینه معرفی، ارتقاء و توسعه ورزش بانوان ایران در داخل و خارج کشور را بوجود آورده است. و این بار حضور یک بانوی توانمند، با اراده و محجبه در دیدار نهایی یک رویداد بزرگ بین المللی موجب خوشحالی هرایرانی و مایه مباهات و افتخار جامعه ورزش کشور به ویژه جامعه ورزش بانوان ایران شده است.

به این وسیله درخشش گلاره ناظمی داور توانای فوتبال ایران را تبریک می گویم و از خداوند متعال، سربلندی و کسب افتخارات بیش از پیش را برای بانوان ایرانی در همه عرصه ها به ویژه ورزش مسئلت می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز