سایپا یک - استقلال دو؛

پیروزی شیرین برای آبی‌پوشان/ طلسم ناکامی شفر مقابل دایی به پایان رسید

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۰:۳۹
کد خبر: ۷۶۶۴۴۴
پیروزی شیرین برای آبی‌پوشان/ طلسم ناکامی شفر مقابل دایی به پایان رسید
تیم فوتبال استقلال توانست با نتیجه دو بر یک مقابل سایپا پیروز میدان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سایپا رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع استقلال به پایان رسید.

تیم فوتبال سایپا بازی را هجومی آغاز کرد و گل اول را در دقیقه ۶ روی حرکت دیدنی علی دشتی به ثمر رساندند. دشتی با پشت سرگذاشتن چهار مدافع استقلال توانست توپش را وارد دروازه استقلال کند.

 استقلال بعد از دریافت گل بازی را هجومی‌تر کرد. در دقایقی پس از دریافت گل مرتضی تبریزی تیرک دروازه سایپا را به لرزه درآورد. در دقیقه ۱۲ بازهم این تیم سایپا بود که روی اشتباه پژمان منتظری می توانست به گل برسد.

در دقیقه ۲۳ محمد دانشگر مدافع استقلال روی ارسال مهدی قائدی و با یک ضربه آرام توانست گل تساوی را وارد دروازه سایپا کند. استقلال بعد از گل تساوی یکبار دیگر هم توپ را به تیرک دروازه حریف زد. اواسط نیمه نخست مهدی ترابی ملی پوش سایپا به خاطر خطایی که طارق همام بازیکن عراقی استقلال روی او انجام داد، با این بازیکن درگیر شد و او را هل داد. زاهدی فر داور مسابقه هم یک کارت زرد به ترابی نشان داد.

در نیمه دوم شاگردان شفر حملات خود را بیشتر کردند و توانستند از نقطه پنالتی به گل برتری برسند. گل دوم استقلال به سایپا توسط وریا غفوری از روی نقطه پنالتی در دقیقه 81 به ثمر رسید و استقلال توانست با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شود. شفر توانست برای نخستین بار تیم سایپا را با هدایت علی دایی شکست دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز