نقش پررنگ مربی کروات در آستانه دیدار با السد؛

جادوگری پروفسور روی نیمکت ارتش‌سرخ/ پرسپولیس، غرور را زیرپا می‌گذارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۴:۲۷:۴۹
کد خبر: ۷۶۶۹۴۸
جادوگری پروفسور روی نیمکت ارتش‌سرخ/ پرسپولیس، غرور را زیرپا می‌گذارد
بازیکنان جوان قرمزها توانستند با عملکرد خوب خود پاسخ بسیاری از کارشناسان را بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ پانزدهم با هدایت برانکو توانست از قعر جدول نجات پیدا کند و در ادامه فصل هم به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل شود. استقلال خوزستان توانست قهرمان لیگ پانزدهم شود و پرسپولیس نایب قهرمان. سرخپوشان در لیگ شانزدهم موفق شدند با تفکرات برانکو به عنوان قهرمانی برسند و در لیگ قهرمانان آسیا هم در مرحله نیمه نهایی از دور مسابقات کنار رفتند.

سرخپوشان در لیگ هفدهم هم توانستند قهرمانی خود را تکرار کنند و اکنون در دیداری حساس در مرحله برگشت رقابت‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد می‌روند. قرمزها توانستند در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند و با خیال راحت تری نسبت به السد در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد. 

*فاکتورهای موفقیت پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در این چند سال اخیر توانست سطح کیفی لیگ برتر ایران را افزایش بدهد و رقابت‌ها در سطح بالاتری پیگیر شود. سرخپوشان با 2قهرمانی متوالی در لیگ و رسیدن به رکوردهای عجیب باعث شدند که سایر تیم‌های لیگ برتر هم سطح فوتبال خود را افزایش دهند تا توان رقابت با قرمزها را داشته باشند. 

تغییر پیش از حد تیم‌های ایرانی در هر فصل به یک سنت تبدیل شده بود اما برانکو با تفکرات جدید خود هرگز به استخوان بندی تیمش دست نزد و پرسپولیس در این چند سال اخیر از تیم‌هایی بود که فقط به یک یا دو خرید خوب اکتفا کرد. 

فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: برانکو در تیم ملی ایران هم با همین روش توانسته بود تیم هماهنگی را راهی جام جهانی کند. این مربی خوش فکر به خوبی می‌داند راز موفقیت هماهنگی بازیکنان در یک تیم است. مربی حرفه‌ای هرگز هر فصل استخوان بندی تیم خود را به هم نمی‌زند. بازیکنان اگر سال‌ها در کنار یکدیگر بازی کنند، شناخت خوبی نسبت به یکدیگر خواهند داشت.

 

دیدار+تیم+های+فوتبال+پرسپولیس+و+نود+ارومیه

 

*دستان خالی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا

تیم پرسپولیس به دلیل ممنوعیت در نقل و انتقالات نتوانست بازیکنان مورد نیاز خود را خریداری کند. همین امر سبب شد تا پرسپولیس با دست خالی به رقابت حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا برود. کشورهایی همانند عربستان، ژاپن و قطر علاوه بر داشتن تجهیزات و امکانات مورد نیاز از بازیکنان گرانقیمتی هم برخوردار هستند. سرخپوشان با 11 بازیکن و بدون ذخیره مناسب به جنگ بهترین تیم‌های غرب آسیا رفتند. در دیدار رفت مقابل السد همه انتظار داشتند پرسپولیس با گل کمتری از قطر بازگردد اما قرمزها علاوه بر نمایش خیره کننده توانستند برنده هم شوند.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: قرمزپوشان توانستند با دستان خالی 50 درصد راه را بروند. شاگردان برانکو با بازی منطقی که در دیدار مقابل السد انجام دادند نشان دادند مربی بسیار باهوش و تیزبینی دارند.

*نیمکت با انگیزه پرسپولیس

در لیگ هجدهم همه بر این عقیده هستند که پرسپولیس در نیمکت ذخیره از بازیکن نامداری برخوردار نیست و به اصطلاع دستان برانکو خالی است اما این واژه نیمکت خالی فقط انگیزه بازیکنان را افزایش می‌دهد و در چند دیدار اخیر بازیکنان جوان قرمزها توانستند با عملکرد خوب خود پاسخ بسیاری از کارشناسان را بدهند. 

حامد کاویانپور، بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به اینکه شاید همه بگوییم ذخیره آن چنانی پرسپولیس ندارد، بیان کرد: همین تیم توانست با حضور جوانان خود در رقابت‌های مختلف به نتایج خوبی برسد. نقش جوانان خوب پرسپولیس در روند قهرمانی سرخپوشان را نباید نادیده گرفت.

 

دیدار+تیم+های+فوتبال+پرسپولیس+و+نود+ارومیه (1)

 

*سایه سنگین استرس و غرور بر سر سرخپوشان

تیم فوتبال السد از بازیکنان باتجریه بین المللی برخوردار است که به خوبی فوتبال در شرایط سخت را می‌دانند. برد شیرین پرسپولیس در بازی رفت می‌تواند دو سویه باشد، برای قرمزها خوش یمن و یا استرس زا باشد. اضطراب بازیکنان پرسپولیس طبیعی است. آنها وظیفه سنگینی برعهده دارند و انتظارات از این تیم هم بسیار است. سرخپوشان در دیدار با الدحیل با انگیزه و بدون استرس این تیم را در آزادی شکست دادند اما السد که بهترین‌های دنیا را در اختیار دارد به دنبال انتقام پرسپولیس در تهران است.

جواد کاظمیان، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با برنا، اظهار داشت: این تیم نسبت به جو ورزشگاه آزادی بسیار آشنا است. باید بازیکنان پرسپولیس با هماهنگی و بازی منطقی اجازه ندهند که السد بازی رفت را جبران کند. بازی پرسپولیس و السد ۵۰-۵۰ است و السد همچنان امید دارد. السد تیم حرفه‌ای است و با در اختیار داشتن بازیکنان خوبی همانند ژاوی و گابی می توانند در تهران برای پرسپولیس حریفی خطرناک باشند. شاگردان برانکو هرگز اسیر غرور نمی‌شوند و انها با غیرت در ازادی به دنبال شگفتی سازی هستند تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در حالی اول آبان به مصاف السد می‌رود که امکان دارد امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد. سرخپوشان در دیدار با قطری‌ها به دنبال بهترین نتیجه هستند تا برای نخستین بار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز