محسن کاوه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باخت لحظات آخر پاشنه آشیل کشتی ما شده است/ یزدانی از لحاظ بدنی مقابل تیلور کم آورد/ قهرمان المپیک به تدارکات بهتری احتیاج داشت

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۵:۳۹:۴۵
کد خبر: ۷۶۶۹۶۲
باخت لحظات آخر پاشنه آشیل کشتی ما شده است/ یزدانی از لحاظ بدنی مقابل تیلور کم آورد/ قهرمان المپیک به تدارکات بهتری احتیاج داشت
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: فدراسیون باید مسابقات برون مرزی بهتری برای حسن یزدانی در نظر می‌گرفت چون انتظارها از قهرمان المپیک زیاد است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات جهانی کشتی از روز گذشته در مجارستان آغاز شد و در اولین روز این مسابقات، باخت حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی شوک بزرگی را به کاروان کشتی ایران وارد کرد. محسن کاوه سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد درخصوص باخت یزدانی در دور اول این رقابت‌ها صحبت کرد.

کاوه در گفتگو با خبرنگار برنا درباره اینکه چرا یزدانی نتوانست نتیجه لازم را بگیرد اظهار داشت: شاید اگر در یکسال گذشته یزدانی در تورنمنت مهمتری شرکت می‌کرد و محک بهتری می‌خورد در این بازی مقابل کشتی‌گیر آمریکایی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. فدراسیون باید مسابقات برون مرزی بهتری را برای این کشتی‌گیر در نظر می‌گرفت چون انتظارها از قهرمان المپیک زیاد است.

وی در ادامه افزود: یزدانی به عنوان قهرمان المپیک نتوانست هنر خود را در این بازی نشان دهد هرچند نباید این مسئله را فراموش کنیم تیلور کارنامه بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین کشتی‌گیران حال حاضر جهان است. یزدانی از لحاظ بدنی مقابل تیلور کم آورد و باید برنامه‌ریزی دقیقی برای او انجام شود که در المپیک با شرایط خیلی بهتری کشتی بگیرد.

مربی باسابقه کشتی ایران همچنین درخصوص حذف حسین‌خانی از این رقابت‌ها گفت: متاسفانه باخت در لحظات آخر پاشنه آشیل کشتی ما شده است و هم حسین‌خانی و هم یخکشی در ثانیه‌های پایانی بازی را به حریف واگذار کردند. با وجود اینکه جردن باروز در شرایط ایده‌آل خودش نبود حسین‌خانی با دقت بیشتر می‌توانست صعود کند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. فدراسیون و کادر فنی باید فکری به حال این مشکل کنند چون قطعا در میادین مهم دیگر این مسئله برای کشتی‌گیران کشورمان دردساز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز