رضا ملک‌محمدی:

تفاهم و همدلی میان فدراسیون تیراندازی و وزارت دفاع وجود دارد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۹:۱۲
کد خبر: ۷۶۸۰۲۶
تفاهم و همدلی میان فدراسیون تیراندازی و وزارت دفاع وجود دارد
دبیر فدراسیون تیراندازی با اشاره به نشست اعضای هیات رییسه این فدراسیون با مسوولان وزارت دفاع گفت: با هدف رسیدن به نقطه ای مشترک در جهت رفع نیازهای ورزشکاران، ملی پوشان و باشگاه ها، تصمیم های خوبی اتخاذ شد و به شخصه امید بسیار دارم با اجرایی شدن این موارد، بسیاری از موانع و مشکلات این ورزش ملی و مذهبی برداشته شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا ملک محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: مدت ها بود درصدد این بودیم در نشستی با حضور اعضای هیات رییسه و همکارانمان در وزارت دفاع، درخصوص بررسی راهکارهای رفع مشکلات موجود در ورزش تیراندازی، نشستی را برگزار کنیم که روز گذشته این نشست به بهترین شکل ممکن انجام شد.

وی ادامه داد: در این نشست که همه صاحبنظران و مسئولان مربوطه حضور داشتند در خصوص راه های برون رفت از مشکلات و معضلات موجود بحث و تبادل نظر شد و همه افراد حاضر در این نشست، ضمن تاکید و احترام به تولیدات داخلی و اهتمام بر حمایت از دانش بومی کشورمان، بر این مساله تاکید کردند که بخشی از نیازهای قهرمانان و ملی پوشان کشورمان می بایست از خارج از کشورمان تهیه و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

دبیر فدراسیون تیراندازی یادآور شد: بدون شک توجه به تولیدات داخلی از یک سو چرخه اقتصادی کشورمان را به حرکت در می آورد و از سویی دیگر نیازهای عمومی و اولیه ما را برطرف می سازد، اما واقعیت این است که در بعد قهرمانی ما باید با تجهیزات روز دنیا به مصاف حریفان قدرتمند خود برویم و یکی از تصمیمات خوبی که در این نشست بر آن تاکید شد این بود که فدراسیون تیراندازی این اختیار و اجازه را دارد که با هماهنگی وزارت دفاع، سیر مراحل مربوط به وزارت صنعت، معدن وتجارت و همچنین مراحل گمرکی، نسبت به ورود سلاح و مهمات ورزشی خود اقدام نماید که بی شک کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش قهرمانی می کند.

ملک محمدی تاکید کرد: این یک تصمیم است و اگر به درستی اجرایی شود آینده روشنی را برای تیراندازی می توان متصور بود. آنچه من در این نشست دیدم، همدلی و اتفاق نظری بود که همه مسئولان داشتند و با حرکت در مسیر قانونی از جمله ثبت سفارش و سایر موارد، باید امیدوار بود از این پس دغدغه ای در واردات اقلام مورد نیاز ملی پوشان نداشته باشیم.

وی همچنین از پیشنهاد طرح ارائه یارانه به ملی پوشان تیراندازی سخن گفت و افزود: یکی دیگر از مواردی که در این نشست مورد درخواست قرار گرفت این بود که ورزشکاران ملی پوش بتوانند با قیمتی کمتر اقلام مورد نیاز تمرینی خود را تامین کنند که امیدوارم در این خصوص نیز بتوانیم حمایت و راهکار قانونی مناسبی را ایجاد کنیم.

گفتنی است، در این نشست، نمایندگان وزارت ورزش، وزارت دفاع و اعضای هیات رییسه فدراسیون تیراندازی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز