محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برخورد سلیقه‌ای صداوسیما با برنامه ۹۰ باعث تاسف است/ باید برای نظرم مردم احترام قائل شویم

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۴:۱۲
کد خبر: ۷۶۸۰۹۵
برخورد سلیقه‌ای صداوسیما با برنامه ۹۰ باعث تاسف است/ باید برای نظرم مردم احترام قائل شویم
بازیکن پیشین تیم ملی ایران گفت: ذهن مردم باید همیشه آگاه شود و برنامه 90 رسالت اصلی‌اش همین بود و جای تاسف دارد که مدیر شبکه 3 بخواهد سلیقه‌ای عمل کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مهدوی بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی ایران درخصوص بی‌توجهی شبکه 3 سیما به علایق مردم و پخش نشدن برنامه 90 صحبت کرد.

مهدوی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه برنامه 90 یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه چند سال گذشته کشور بوده است اظهار کرد: امیدوارم قطع شدن برنامه 90 در حد شایعه باشد و به زودی این برنامه با اجرای عادل فردوسی‌پور بازهم پخش شود. این برنامه در چند سال گذشته تحول بسیار بزرگی در فوتبال ایران به وجود آورده و خیلی اتفاق‌ها که قبل از آن دیده نمی‌شد مورد توجه مخاطبین و فوتبال دوستان قرار گرفت. نزدیک به 20 سال است که فردوسی‌پور این برنامه را اجرا می‌کند و همیشه این برنامه پرمحتوا و پرجنجال بوده است.

وی در ادامه افزود: مدیران صداوسیما نباید درخصوص برنامه‌هایی مثل 90 سلیقه‌ای عمل کنند و باید برای نظر مردم احترام قائل باشند. این برنامه خواهان زیادی در جامعه دارد و وقتی این همه علاقه‌مند دارد معلوم است که توانسته کارش را به درستی انجام دهد. من منفعتی از این برنامه نمی‌برم و تنها یک بار در سالیان گذشته به این برنامه دعوت شدم و شاید به برخی از آیتم‌‌های این برنامه نیز انتقاد داشته باشم ولی این دلیل نمی‌شود برنامه‌ای که در این بیست سال با قدرت به کارش ادامه داده با برخورد سلیقه‌ای مواجه شود. ذهن مردم باید همیشه آگاه شود و برنامه 90 رسالت اصلی‌اش همین بود و جای تاسف دارد که مدیر شبکه 3 بخواهد سلیقه‌ای عمل کند. امیدوارم که به زودی شاهد پخش این برنامه از شبکه سه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز