به استقبال هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

مدعیان در تکاپو برای برد دوم

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۴:۴۰
کد خبر: ۷۶۸۲۸۶
مدعیان در تکاپو برای برد دوم
هفته دوم لیگ برتر والیبال در 6 شهر مختلف و به صورت هماهنگ روز چهارشنبه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه دوم آبان ماه در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.
 
۱۳ تیم حاضر در لیگ والیبال در هفته اول رقابت های خود را آغاز کردند و در هفته اول تیم شهرداری تبریز با قرعه استراحت رو به رو شد تا مسابقات با ۶ دیدار شروع شود.

در هفته دوم مسابقات شهرهای ارومیه، سیرجان، تهران، مشهد، گنبد و تبریز میزبان مسابقات لیگ برتر هستند و در این هفته تیم شهروند اراک با قرعه استراحت رو به رو است. هفته اول لیگ برتر با استقبال پرشور هواداران در شهرهای مختلف انجام شد و هواداران در افتتاحیه لیگ سنگ در شهرهای مختلف تمام گذاشتند و استقبال پرشوری از شروع مسابقات داشتند.

تیم های شهرداری گنبد، پیکان، شهرداری ورامین، سایپا، کاله و فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته برای کسب دومین برد خود خواهند جنگید و از سوی دیگر تیم های خاتم اردکان، دورنای ارومیه، عقاب نهاجا، شهروند اراک و پیام خراسان که در هفته اول بازنده بودند، برای رسیدن به اولین برد فصل به میدان می روند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، در این هفته مراسم گلریزان برای یاشار کمی پیش از دیدار شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه برگزار می شود.

برنامه هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال که از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه دوم آبان ماه به صورت هماهنگ برگزار می شود به شرح زیر است(اسامی تیم های میزبان ابتدا می آید):

شهید اقدمی تبریز؛ شهرداری تبریز – کاله مازندران

غدیر ارومیه؛ دورنای ارومیه – خاتم اردکان

المپیک گنبد؛ شهرداری گنبد – شهرداری ارومیه

خانه والیبال تهران؛ پیکان تهران – عقاب نهاجا

گل گهر سیرجان؛ فولاد سیرجان ایرانیان – سایپا

مهران مشهد؛ پیام خراسان – شهرداری ورامین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز