امروز شرایط خوبی را داشتیم؛

امامی‌فر: تراکتور هزینه‌های زیادی در این فصل انجام داده است / از عملکرد بازیکنان رضایت دارم

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۱:۵۷
کد خبر: ۷۶۹۲۴۱
امامی‌فر: تراکتور هزینه‌های زیادی در این فصل انجام داده است / از عملکرد بازیکنان رضایت دارم
مربی تیم فوتبال سپیدرود، گفت: از عملکرد بازیکنان رضایت دارم چراکه آنها هم از نظر تاکتیکی و هم بدنی امروز شرایط خوبی را داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا امامی‌فر پس از شکست تیمش برابر تراکتوسازی اظهار کرد: تماشاگران گیلان به تیم سپیدرود افتخار می‌کنند زیرا امروز برابر تیمی بازی کردیم که سه کاپیتان تیم ملی را در اختیار داشت. تراکتوسازی نیاز به تعرف و تمجید ندارد و همه می‌دانند این تیم هزینه زیادی برای فصل جاری انجام داده است.

وی افزود: ما از ابتدای فصل کار را خوب شروع نکردیم اما فلسفه فوتبال علی کریمی کار دفاعی نبوده است. ما امروز به دنبال کسب سه امتیاز بودیم چراکه در تمام بازی ها برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. امروز نشان دادیم سپیدرود چه شخصیتی دارد. مطمئنا جایگاه سپپیدرود در  قعر جدول نیست و تلاش می‌کنیم این تیم را به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم چراکه آنها هم از نظر تاکتیکی و هم بدنی امروز شرایط خوبی را داشتند.

او در پاسخ به این سوال که چرا علی کریمی در نشست‌های خبری حاضر نمی‌شود، گفت: او به دلیل مدرک مربی‌گری‌اش به نشست نمی‌آید و از من می‌خواهد که در نشست حاضر شوم.

امامی فر تصریح کرد: تراکتوسازی توسط بخش خصوصی اداره می‌شود که هزینه‌های زیادی را برای این تیم انجام داده است. امیدوارم این شرایط برای سایر تیم ها هم وجود داشته باشد چراکه وقتی تیم‌های دیگر هم بتوانند بازیکنان ملی پوش به خدمت بگیرند، بازی‌های لیگ جذابتر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز