دین محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اصرار شفر برای استفاده از بازیکنان خارجی جای تعجب دارد/ دلم برای غفوری که در تیم تنها است می‌سوزد

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۵:۴۰:۳۰
کد خبر: ۷۶۹۵۹۳
اصرار شفر برای استفاده از بازیکنان خارجی جای تعجب دارد/ دلم برای غفوری که در تیم تنها است می‌سوزد
پیشکسوت استقلال گفت: اصرارهای وینفرد شفر برای استفاده از بازیکنان کم کیفیت استقلال جای تعجب دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: استقلال در نیمه نخست بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم آبی‌ها شرایط خوبی نداشتند. مصدومیت علی کریمی به ضرر آبی‌پوشان تمام شد و جوانان استقلال در دیدار باسپاهان عملکرد خوبی نداشتند. 

وی ادامه داد: معتقدم صیادمنش و قائدی نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. زمانی از جوانان تیم استفاده می‌شود که از تیم حریف جلو باشید و در 10 دقیقه پایانی از بازیکنان جوان استفاده می‌کنید تا کسب تجربه کنند. از ابتدای فصل گفتم بازیکنان خارجی استقلال در حد و اندازه این تیم نیستند آنها خوشحال هستند که در تیم بزرگی همانند استقلال بازی می‌کنند. 

دین محمدی با تاکید بر اینکه تبریزی به تنهایی نمی‌تواند در محوطه جریمه توپ‌ها را به گل تبدیل کند، افزود: بازیکنی از کناره‌ها نتوانست پاس خوبی به تبریزی بدهد تا این بازیکن بتواند توپ‌ها را به گل تبدیل کند. شفر باید در این دیدار از روح الله باقری استفاده می کرد. اصرارهای این مربی برای استفاده از بازیکنان کم کیفیت استقلال جای تعجب دارد وقتی بازیکنان خوبی همانند باقری و جابر انصاری در این تیم وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه خط دفاعی استقلال عملکرد خوبی داشت، گفت: نبود منتظری و سهرابیان در خط دفاعی باعث شد تا این تیم مقابل سپاهان شکننده باشد. در دیدار با نماینده اصفهان دلم برای وریا غفوری سوخت که تنها رفت و برگشت اما دستان خالی این بازیکن باعث شد تا آبی‌ها نتوانند گل خورده را در دقایق پایانی جبران کنند. باید به شفر فرصت داد و الان زمان شعار علیه این سرمربی نیست و امیدوارم در نیم فصل دوم استقلال به شرایط آرمانی بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز