در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود؛

آغاز جدال ۴۵۰ تکواندوکار بر شیاپ‌چانگ قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۹۷۶۲
آغاز جدال ۴۵۰ تکواندوکار بر شیاپ‌چانگ قهرمانی کشور
مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان «جام سفیر کره‌جنوبی» در دو گروه زنان و مردان از 11 آبان‌ماه طی 4 روز و در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان (225 تکواندوکار) و چهلمین دوره این رقابت‌ها در گروه مردان (224 تکواندوکار) با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از 11 آبان‌ماه به مدت 4 روز در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

رقابت‌های گروه زنان در اوزان فرد (46-، 53-، 62- و 73- کیلوگرم) روز جمعه – 11 آبان‌ماه و در اوزان زوج (49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم) روز شنبه - 12 آبان‌ماه برگزار می‌گردد. همچنین مبارزات گروه مردان در اوزان فرد (54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم) روز یکشنبه – 13 آبان‌ماه و در اوزان زوج (58-، 68-، 80- و 87+ کیلوگرم) روز دوشنبه – 14 آبن‌ماه پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های قرآنی برگزار می‌شود که مدال‌های کسب شده در آن در رده‌بندی تیمی محاسبه می‌گردد. مسابقات در بخش دختران به صورت ترتیل همراه با ترجمه اجمالی و در گروه پسران در بخش صوت و لحن همراه با ترجمه اجمالی پیگیری خواهد شد. دوره قبلی مسابقات کشوری بزرگسالان در حالی به پایان رسید که در هر دو گروه مردان و زنان هوگوپوشان تهرانی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز