در مصاحبه با یکی از رسانه‌های ایتالیایی صورت گرفت؛

تحلیل جالب پیرلو درباره عملکرد رونالدو

۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۰:۰۵
کد خبر: ۷۷۰۵۶۹
تحلیل جالب پیرلو درباره عملکرد رونالدو
بازیکن سابق یوونتوس درباره عملکرد رونالد در این تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آندره‌آ پیرلو همیشه شخصیتی جدی و صریح داشته است. پیرلو هرگز اهل مبالغه در تعریف و تمجید از دیگران نیست و این ویژگی همیشگی او بوده است. او اگرچه 10 سال در میلان حضور داشت و در یوونتوس تنها 4 فصل را پشت سر گذاشت اما در سالهای اخیر، بیشتر رسانه‌ها او را در معرض پرسش‌ها و تحلیل شرایط یووه قرار می‌هند. خود او نیز بیشتر مایل است در مورد بیانکونری‌ها صحبت کند و اگر در ایتالیا باشد و قصد تماشای فوتبال را داشته باشد به آلیانتز استادیوم برود. این بار نیز Sky Sport به سراغ پیرلو رفته و سه سوال در مورد رونالدو، ضربات آزاد در یووه و پیش‌بینی رقبای اصلی بانوری پیر در لیگ قهرمانان از او پرسیده است.

کریستیانو رونالدو هر روز برای تمرینات انفرادی به باشگاه می‌رود، حتی روزهای تعطیل! شما هم اینطور بودید؟ اصلاً این سبک تمرین کردن برای شما جالب است؟ هم‌تیمی‌های سابق‌تان در یوونتوس در مورد رونالدو تا به حال چه‌ چیزهایی به شما گفته‌اند؟

راستش از حرفه‌ای‌ بودن، جدیت، الگو بودن و البته شخصیت فروتن او چیزهایی شنیده‌ام. چند وقت پیش نیز تعاریف‌های زیادی از آنچلوتی درباره رونالدو شنیدم. وقتی عملکرد کریستیانو را در زمین می‌بینم از شنیدن وصف‌هایی چنین شگفت‌انگیز، اصلاً تعجب نمی‌کنم.

چند ضربه‌آزاد زنِ قهار در یوونتوس حضور دارند؛ پیانیچ، دیبالا و رونالدو. از آنجا که خود شما نیز یکی از متبحرترین‌ها در این خصوص هستید، شیوه آنها را چطور تحلیل می‌کنید؟

    هر سه بازیکنانی که نام بردید جز بهترین ضربه آزاد زن‌های حال حاضر دنیا هستند. سبک ضربه زدن به توپ دیبالا و پیانیچ به یکدیگر بیشتر شباهت دارد. آنها هنوز جا دارند تا با تمرین بیشتر، عملکردشان در زدن این ضربات را ارتقا دهند اما رونالدو داستان خاص خودش را دارد. وقتی او در زمین باشد تصمیم گرفتن برای انتخاب بهترین نفر در زدن ضربه آزاد آسان است. او آنقدر در کارش استاد است که نیازی به توصیه و مشاوره هیچکس ندارد؛ حتی من!

مربیان و کارشناسان زیادی معتقد به قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا هستند. حالا که تیم‌ها چند بازی در مرحله گروهی این رقابت‌ها انجام داده‌اند شما به جز یووه شانس چه تیم‌هایی را بیشتر می‌دانید؟

    لیورپول، بارسلونا، منچسترسیتی، بایرن‌مونیخ و موناکو! همانطور که شما نیز گفتید، یوونتوس در سه بازی نخستش به وضوح نشان داد که یک یا دو گام بالاتر از سایر تیم‌هاست. رویای بزرگ آماده تحقق است؛ همه چیز به خودِ یوونتوس بستگی دارد.

آندره‌آ پیرلو در سال 2011 و پس از جدایی از میلان به یوونتوس پیوست و به همراه بیانکونری‌ها 4بار فاتح اسکودتو، 2بار کوپا ایتالیا، 2بار قهرمانی در سوپر کوپا ایتالیا و نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز