کارن خانلری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس نماینده یک ملت است/ با استفاده از زبان ورزش، پیام صلح و دوستی خود را به دنیا ابلاغ می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۵:۲۳:۳۹
کد خبر: ۷۷۱۰۹۴
پرسپولیس نماینده یک ملت است/ با استفاده از زبان ورزش، پیام صلح و دوستی خود را به دنیا ابلاغ می‌کنیم
عضو فراکسیون ورزش گفت: در بازی پرسپولیس می توانیم با استفاده از زبان فوتبال ورزش پیام صلح و دوستی خود را به دنیا ابلاغ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کارن خانلری، نماینده ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش درباره بازی حساس تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس نماینده ایران در بازی های آسیایی، خوشبختانه توانست با غلبه بر تیم های قدرتمند غرب آسیا به عنوان فینالیست به دیدار نهایی کند و این افتخاری نه برای فوتبال بلکه برای ورزش کشور است. هیچ فرقی نمی‌کند که کدام تیم به این مرحله رسیده باشد، این باشگاه نماینده تمامی فوتبالیست‌های ایران در این تورنمنت معتبر است و در اصل و به زیان ساده تر نماینده یک ملت است.

بخش دیگری از صحبت‌های عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره میزبانی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی بود، وی در این باره اظهار داشت: بسیار خوشحالم که بعد از چهار دهه ما تغییرات بسیار مثبتی را به واسطه برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی به وجود آوردیم و به نوعی این ورزشگاه را به روز کردیم و باید بابت این زحمات از وزارت ورزش تشکر کرد.

خانلری تصریح کرد: با توجه به این موضوع مهم که در این دیدار تعداد زیادی از میهمان های مهم خارجی حضور دارند و بازی از طریق شبکه‌های مختلف بین المللی پخش می شو، ما می توانیم پتانسیل خود را در میزبانی دیدارهای مهم  نشان بدهیم.ه در عین حال می توانیم با استفاده از زبان فوتبال ورزش  پیام صلح و دوستی خود را به دنیا ابلاغ کنیم و در کنار آن نیز، هواداران نقش بسیار تعیین کننده ای دارند چراکه هم با تشویق های خود به پرسپولیس روحیه می‌دهند و می توانند فرهنگ غنی کشورمان را در این دیدار به جهانیان نشان بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز