با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها؛

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون ورزش سه گانه برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۷۱۸۴۰
مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون ورزش سه گانه برگزار شد
احمد نامنی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ورزش سه گانه معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون پیش از ظهر امروز با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های وزارت ورزش برگزار شد. در این مراسم آقایان صبور، نامنی سرپرست، گودرزی نایب رئیس، صفری دبیر فدراسیون و خانم زاهدمنش نایب رئیس بانوان فدراسیون و آقایان مستجاب الدعوه رئیس امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، باقری و تمیمی از کارکنان دفتر امور مشترک فدراسیون ها حضور داشتند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها در این مراسم با تقدیر از زحمات آقای صبور گفت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار صبور در فدراسیون سه گانه خاطر نشان کرد سردار صبور در فدراسیون و ورزش کشور و نیروهای مسلح هموراه منشاء خدمات فراوان بوده اند. قطعا وزارت ورزش و جوانان خدمات و تلاش های این یادگار جنگ را فراموش نخواهد کرد و از وجود و رهنمود های ایشان در هیئت رئیسه فدراسیون استفاده خواهد شد.

وی افزود: در واقع این جلسه تودیع نیست بلکه جلسه ای برای قدردانی از زحمات سردار صبور بوده و مطمئنا در نشست وزیر محترم ورزش و جوانان و فدراسیون ها از ایشان تقدیر ویژه ای به عمل خواهد آمد. وی افزود: همه کارکنان وزارت ورزش و جوانان برای ایشان احترام خاصی قائل هستند.

آقای اسبقیان در ادامه اظهار داشت: آقای نامنی دارای دکترا در رشته مدیریت ورزشی می باشند و از همکاران خوب ما در ورزش می باشند که سال ها به عنوان مسئول در حوزه تربیت بدنی استان تهران فعالیت نموده و معاون اداره کل بوده اند و در حال حاضر نیز معاون اداره کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها هستند. ایشان با حکم وزیر محترم ورزش و جوانان از امروز رسما به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شدند و می بایست مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون را فراهم نمایند.

در ادامه این جلسه سردار صبور ضمن خوش آمد گوییبه حاضرین  و تبریک به آقای نامنی برای وی در این سمت آرزوی موفقیت نمود. وی افزود: در طول زندگی به هیچ عنوان وابسته به میز و سمت نبوده ام و در این مدت تمام توان و تلاش خود را به کار برده ام و زحمات فراوانی را متحمل شده ام. آرزو می کنم در آینده کسی به عنوان ریاست فدراسیون انتخاب شود که این ساختار شکل گرفته فدراسیون را خراب نکند و دوباره همه چیز را از نو آغاز ننماید چرا که تمام آزمون و خطاهای ممکن در این سال ها در این فدراسیون انجام شده است.

سردارصبور در پایان سخنان خود از مقام عالی وزارت دکتر سلطانی فر و دکتر داورزنی معاون محترم وزارت ورزش، آقای اسبقیان و همه کسانی که در طول دوره ریاست وی بر فدراسیون سه گانه به طریقی به این فدراسیون و پیش برد برنامه ها کمک نموده اند تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه آقای دکتر نامنی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ورزش سه گانه در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از وزیر محترم ورزش، دکتر داورزنی و آقای اسبقیان برای اطمینانی که به وی داشته و مسئولیتی که برای مدتی کوتاه به وی سپرده اند تقدیر و تشکر نمود.

آقای نامنی در ادامه عنوان نمود: می بایست تمام برنامه ها و کارهای روزمره و روتین فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ادامه یابد. ایشان در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که بهترین فرد که مورد تایید جامعه ورزش سه گانه و بالاخص اعضای مجمع فدراسیون قرار دارد هدایت فدراسیون را متقبل شده و این راه را به درستی ادامه دهد.

 در پایان این مراسم حکم سرپرستی آقای نامنی پس از قرائت برای حاضرین در جلسه توسط آقای اسبقیان به ایشان اهدا گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز