حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس کار مهم و بزرگی را انجام داد/ حرکت تماشاگران بعد از بازی بسیار قشنگ بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۴:۴۹:۰۰
کد خبر: ۷۷۴۶۸۵
پرسپولیس کار مهم و بزرگی را انجام داد/ حرکت تماشاگران بعد از بازی بسیار قشنگ بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سرخپوشان با بضاعت کمی که داشت بسیار کار بزرگی انجام داده و باید قدر تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی را دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: دیدار پرسپولیس و کاشیما بازی خوبی بود و توان پرسپولیس بیش از این نبود و روی نیمکت هم  ما بازیکنانی نداشتیم که به تیم کمک کنند و بازیکنان جوانی هم که آمدند خوب ظاهر شدند. در نهایت این عنوان نایب قهرمانی برای تیم پرسپولیس یک موفقیت به شمار می رود، چرا که نباید فراموش کنیم پرسپولیس با این پتانسیل و بضاعتی که داشت تا همینجا هم کار بسیار بزرگ و مهمی را انجام داد و بچه ها واقعا از جان و دل زحمت کشیده و برای نخستین بار توانستند با درایت کادر فنی به  فینال رقابت‌های آسیایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: تماشاگران در این دیدار سنگ تمام گذاشتند، حرکت آن ها بعد از بازی بسیار قشنگ بود که نشان دادند چقدر قدر تلاش ورزشکاران خود را می دانند و آنها را تشویق کردند، ضمن اینکه نکته دیگر مهم این بازی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بود به هر حال فوتبال یک ورزش است و بانوان و خانواده ها می ‌توانند با حضور خود از دیدن فوتبال که بسیارهم سرگرم کننده است، لذت ببرند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: ما توانستیم فینال خوبی را برگزار کنیم، خود این موضوع یک موفقیت است نباید فراموش کنیم پرسپولیس با بضاعت کمی که داشت بسیار کار بزرگی انجام داده است و باید قدر تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی را دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز