محمدرضا رودکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جودو از تک‌محوری فاصله گرفته‌ است/ نتایج کسب شده در رقابت‌های گرندپری قابل قبول است

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۷۴۹۰۸
جودو از تک‌محوری فاصله گرفته‌ است/ نتایج کسب شده در رقابت‌های گرندپری قابل قبول است
پیشکسوت جودو کشورمان گفت: هرچند که ملی‌پوشان توفیق کسب مدال نداشتند ولی عملکردشان قابل قبول است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های جودو گرندپری جمعه ۱۸ آبان ماه با حضور ۳۴۷ جودوکار از ۴۷ کشور در تاشکند آغاز شد و تیم ملی ایران که با ۵ جودوکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بود توفیقی در راهیابی حتی به مرحله یک چهارم نداشت.

محمدرضا رودکی، پیشکسوت برجسته جودو کشورمان پیرامون نتایج کسب شده در این دوره از رقابت‌ها به خبرنگار برنا گفت: نتایج به دست آمده نسبتا بد نبود. هرچند که ملی پوشان توفیق کسب مدال نداشتند ولی عملکردشان قابل قبول است. هرتیمی که در آن جوانگرایی صورت گرفته باشد نیاز به زمان دارد تا بتواند دوباره مانند سابق نتیجه کسب کند.

وی ادامه داد: اعزام این پنج ملی پوش کم تجربه و میدان ندیده به مسابقات گرندپری کار درستی بود. با این کار کمی از تک محوری در جودو فاصله گرفتیم. همیشه در اکثر رقابت‌ها سعید مولایی و جواد محجوب حضور داشتند که البته در حال حاضر هم جزو بازیکنان فیکس تیم ملی هستند ولی باید در کنار این ستاره ها به جوان‌ترهای با استعداد نیز میدان بدهیم.

رودکی اضافه کرد: این تیم جوان در مسابقات کشوری جزو بازیکنان خوب و با استعداد هستند. بدون تردید با حضور در مسابقات برون مرزی بیشتر، تجربه بیشتری هم کسب می‌کنند و می‌توانند در آینده در کنار افرادی مانند محجوب و مولایی و دیگر ستاره‌های جودو تیم ملی را تکمیل‌تر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز