اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال هم اینگونه به فینال می‌آمد نمره‌اش ۲۰ بود/ مثل کوه پشت برانکو هستیم/ سیدجلال نشان داد چه مرد بزرگی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۶:۵۱:۳۳
کد خبر: ۷۷۶۰۲۸
استقلال هم اینگونه به فینال می‌آمد نمره‌اش ۲۰ بود/ مثل کوه پشت برانکو هستیم/ سیدجلال نشان داد چه مرد بزرگی است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اگر پرسپولیس بخواهد پاداش بگیرد باید پاداش تیم قهرمان را به آن داد، من این را از صمیم قلب می گویم و اگر استقلال هم با چنین مشکلاتی به فینال می رسید بازهم همین را می گفتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و آخرین وضعیت تیم به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس از نظر من قهرمان شد و باید به این تیم نمره 20 را داد. من به عنوان یکی از اعضای کوچک این باشگاه شاهد بودم که تمامی افراد باشگاه از صفر تا صد تمام تلاش خود را در این مدت برای قهرمانی کردند و اگر پرسپولیس بخواهد پاداش بگیرد باید پاداش تیم قهرمان را به آن داد. من این را از صمیم قلب می گویم  و اگر استقلال هم با چنین مشکلاتی به فینال می رسید بازهم همین را می گفتم.

حلالی افزود: فشاری زیادی روی بزرگسال ها است چرا که آنها ویترین باشگاه هستند، شما ببینید تیم با چه شرایطی توانست به فینال صعود کند، در این راه فقط سه نفر رباط صلیبی پاره کردند، شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا با مصدومیت در تمرینات حاضر می‌شدند و به عشق پرسپولیس تمرین می‌کردند و این برای ما یعنی قهرمانی و برد.

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس در ادامه با اشاره به برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در بیست و هشتم ماه آبان اظهار داشت: پیکان در 2-3 هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته و آنها نشان دادند همواره  مقابل پرسپولیس انگیزه بسیار زیادی دارند. البته دست آقای برانکو روی نیمکت بسته است اما من به عنوان سرمربی تیم امید عرض می کنم حاضرم تمام بازیکنان را در اختیار تیم اصلی بگذارم و مطمئن هستم آقای برانکو اعتماد جوان‌ها هیچ ضرری نمی کند. نکته مهم دیگر هم این است که همه باشگاه، بازیکنان و تمام سکوها مثل کوه پشت برانکو هستند و وقتی ببینیم یک نفر برای ما این‌گونه دلسوزی می‌کند به او صددرصد اطمینان داریم و تا جایی که بتوانیم با تمام توان پشت وی هستیم.

حلالی در پایان گفت: از سیدجلال حسینی کاپیتان باتعصب پرسپولیس تشکر ویژه می‌کنم، سیدجلال خودش جای 10نفر بود و نشان داد که چه مرد بزرگی است، باز هم دست بچه ها درد نکند و خسته نباشند و برای سرخپوشان در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز