رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر یک مدیر عملیاتی است/ از موضع وزیر ورزش‌وجوانان در میزبانی جام ملت‌های آسیا حمایت می‌کنیم/ حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بازتاب مثبتی برای کشور داشت

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۵:۳۳:۴۴
کد خبر: ۷۷۶۰۲۹
سلطانی‌فر یک مدیر عملیاتی است/ از موضع وزیر ورزش‌وجوانان در میزبانی جام ملت‌های آسیا حمایت می‌کنیم/ حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بازتاب مثبتی برای کشور داشت
عبدالرضا عزیزی گفت: قطعا ما از موضع وزیر ورزش در میزبانی جام ملت‌های آسیا حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شیروان، پیرامون بحث میزبانی جام ملت های آسیا به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه دکتر سلطانی‌فر یک مدیر عملیاتی هستند واو نه در کارهای عمرانی بلکه در بخش قهرمانی نیز کارهای بسیار خوبی انجام دادند. فوتبال ساحلی ما، فوتبال ما، فوتسال ما والیبال ما و کشتی ما در حال حاضر حرف‌هایی برای گفتن در سطح جهان دارند و این میسر نمی‌شد با برنامه‌ریزی و حمایت وزارت ورزش و جوانان.

عضو فراکسیون ورزش در ادامه با اشاره به افتتاح ورزشگاه های مدرن در دو سال اخیر اظهار داشت: قطعاً ما از موضع وزیر ورزش در میزبانی جام ملت‌های آسیا حمایت می‌کنیم، ما نشان دادیم که توانایی این کار را داریم و شما شک نکنید میزبانی مسابقات به این بزرگی می تواند بهترین تبلیغ برای کشور ما باشد.

عزیزی در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون بازی برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی گفت: بنده خودم در آنجا حضور داشتم، خوشبختانه 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و خیلی عالی فقط تیم کشورمان را تشویق کردند و این موضوع در کنار حضور بانوان در ورزشگاه بازتاب بین المللی بسیار خوبی داشت. مردم ما نشان دادند سطح فرهنگی بالایی دارند و خوشبختانه در جامعه ایران در حال حاضر با سطح سوادی که دارد این موضوع را پذیرفته که در ورزشگاه ها خواهران و دختران خودشان حضور دارند و کوچک ترین کلمه زشتی در آن روز زده نشد که این همان فرهنگ بالای ایرانی اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آن روز یک مهمان خارجی به نام سناتور فرناندو کالور دی ملو، رئیس جمهور اسبق برزیل و رئیس کمیته روابط خارجی و دفاع ملی مجلس برزیل داشتیم، وی به من گفت هر رسانه‌های غربی به دروغ از ایران می خواهند کشوری دیگر در جهان جلوه دهند، در حالی که واقعیتی که من دیدم چیز دیگری بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی رقابت های این چنینی می تواند بهترین راه برای تبلیغات سو رسانه های خارجی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز