نسرین فرهادی:

پس از سخنان مقام معظم رهبری، به خودم افتخار می‌کنم که یک معلولم

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۹:۳۵
کد خبر: ۷۷۶۰۹۸
پس از سخنان مقام معظم رهبری، به خودم افتخار می‌کنم که یک معلولم
ورزشکار چهارمحال و بختیاری گفت: اینقدر حس آرامش بالایی به دست آوردیم که خستگی تمرینات و مسابقات از تنمان بیرون رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نسرین فرهادی، ورزشکار چهارمحال و بختیاری و مدال آور بازی های پاراآسیایی جاکارتا پس از دیدار روز گذشته با رهبر معظم انقلاب گفت: صحبت های مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به ورزشکاران جانباز و معلول موجب شد تا برای اولین بار به خودم افتخار کنم که یک معلولم.

دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان افزود: پس از صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری، اینقدر حس آرامش بالایی به دست آوردیم که خستگی تمرینات و مسابقات از تنمان بیرون رفت.

نسرین فرهادی با اشاره به نگاه متفاوت و ارزشمند رهبری به ورزشکاران جانباز و معلول اضافه کرد: وقتی ایشان گفتند که شما را مضاعف می بینم و از شما الگو می گیرم زیرا شما ورزشکاران در قله هستید، اعتماد به نفس بالایی برای درخشش در مسابقات پاراالمپیک توکیو به دست آوردم.

فرهادی در ادامه دومین تجربه دیدار خود با رهبر انقلاب افزود: قطعا برای تمام کسانی که این تجربه را ندارند شاید قابل باورنباشد که به عنوان یک خانم چقدر به خودم بالیدم و افتخار کردم که مستقیم با ایشان دیدار کردم و تمامی تلاشم را به کار می بندم تا با پیروزی در رقابت های آتی مجددا این افتخار نصیبم شود.

گفتنی است، نسرین فرهادی که بیش از 10سال سابقه عضویت در تیم ملی والیبال نشسته را در پرونده خود دارد در 2دوره حضور پیاپی دربازی های پاراآسیایی 2نشان نقره رابه گردن آویخته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز