کاراته روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد؛

فرجی: تابع قانون هستم/ به رییس فدراسیون جهانی گفتم که دولت دخالتی در بازنشستگی روسای فدراسیون‌ها ندارد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۲:۵۴
کد خبر: ۷۷۷۱۸۳
فرجی: تابع قانون هستم/ به رییس فدراسیون جهانی گفتم که دولت دخالتی در بازنشستگی روسای فدراسیون‌ها ندارد
رییس فدراسیون کاراته گفت: هر شخص دیگری نیز بخواهد به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود وظیفه خود می‌دانم که برای پیشبرد اهداف فدراسیون به او کمک کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدصادق فرجی رییس فدراسیون کاراته که شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو حضور یافته بود درخصوص وضعیت بازنشستگی‌اش و همچنین موفقیت‌های اخیر کاراته در مسابقات جهانی صحبت کرد.

فرجی در پاسخ به این سوال مجری برنامه که آیا به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشستگان از فدراسیون خواهد رفت یا خیر، اظهار داشت: همه روسای فدراسیون‌ها باید تابع قانون باشند و من نیز از این قائده مستثنی نیستم. زمانی تکلیف خود دانستم که به عنوان رییس فدراسیون به کاراته‌کاها خدمت کنم و حالا نیز اگر شامل قانون باشم با احترام خواهم رفت. هر شخص دیگری نیز بخواهد به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود وظیفه خود می‌دانم که برای پیشبرد اهداف فدراسیون به او کمک کنم.

وی در ادامه افزود: در جلسه اخیری که با رییس فدراسیون جهانی کاراته داشتم درخصوص این مسئله با او گفتگو کردم و تاکید داشتم که دولت هیچ گونه دخالتی در این مورد ندارد و این قانون توسط مجلس شورای اسلامی به عنوان بالاترین قانون‌گذار کشور تصویب شده و همه مکلف به انجام آن هستند.

رییس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا وی نیز شامل تبصره ماده 60 خواهد شد یا خیر، خاطرنشان ساخت: بله، من نیز شامل این تبصره قانونی می‌شوم و درخواست خود را به سازمان برنامه‌ریزی داده‌ام که وزارت ورزش و جوانان نیز پیگیر این موضوع است و اگر درخواست من تایید شود به فعالیت خودم ادامه خواهم داد و اگر تایید نیز نشود بازهم به عنوان یک خدمت‌گذار به کاراته در کنار رییس فدراسیون جدید خواهم بود.

فرجی تصریح کرد: کاراته روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و همه برنامه‌ریزی و هدف ما این است که بتوانیم نتیجه بزرگی را در المپیک 2020 رقم بزنیم. کسب عنوان نایب قهرمانی جهان برای ما بسیار ارزشمند است و با بهره گرفتن از این سرمایه‌ها در آینده نیز موفقیت‌ها ادامه دار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز