با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر صورت می‌گیرد؛

برگزاری دومین دوره آموزش نگهداری و ساخت چمن طبیعی

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۶:۰۷
کد خبر: ۷۷۷۲۶۱
برگزاری دومین دوره آموزش نگهداری و ساخت چمن طبیعی
دومین دوره آموزش نگهداری و ساخت چمن طبیعی(pitch maintenance) با هدف بالا بردن کیفیت چمن ورزشگاههای کشور و با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به اهمیت و تاثیر کیفیت زمین چمن در بالا رفتن سطح کیفی رقابت های فوتبال کشور،  فدراسیون فوتبال با همکاری سازمان لیگ و با دعوت از مدرس فیفا نسبت به برگزاری دومین دوره پیشرفته آموزش نگهداری و ساخت چمن طبیعی اقدام می نماید.

این دوره در دو بخش مقدماتی و پیشرفته با حضور 45 داوطلب معرفی شده از سوی باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته اول همچنین سایر ارگان های مرتبط طی 4 روز از پنجم تا هشتم آذرماه در مرکز ملی فوتبال ایران و هتل آکادمی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

محمد اسماعیل قاسمی که مدیریت برگزاری این دوره را بر عهده دارد در این خصوص اظهار داشت: با توجه به نیاز ورزشگاه های سطح کشور و استقبال قابل توجهی که از دوره نخست به عمل آمد، با تاکید و حمایت ریاست محترم فدراسیون آقای تاج و همینطور دبیرکل آقای ساکت، فدراسیون فوتبال نسبت به برگزاری دوره دوم آموزشی اقدام نموده است که با حضور 45 داوطلب برگزار خواهد شد و در پایان دوره چهار روزه  که در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد شرکت کنندگان گواهی معتبر پایان دوره را دریافت می کنند. همچنین فیلم بخش های آموزشی دوره در اختیار کلیه شرکت کنندگان قرار می گیرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز