همزمان با سفر استانی دکتر روحانی به استان آذربایجان غربی؛

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با کارکنان اداره کل استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۷۷۷۶۰
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با کارکنان اداره کل استان
همزمان با سفر استانی دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به همراه سید امیر حسین مطلبی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به همراه سیّد امیر حسین مطلبی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری صبح روز دوشنبه 28 آبان ماه همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با استقبال چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران ستادی وارد ارومیه شد.
فرامرزیان سپس با حضور در جمع مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با آنان دیدار و گفتگو کرد.
در مراسمی که به همین منظور در تالار همایش های اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، معاونین توسعه منابع و پشتیبانی، ورزشی، بانوان و فرهنگی و امور جوانان به ارائه گزارش در خصوص حوزه های کاری خود پرداختند.
گفتنی است ، سفر به شهرستان مهاباد و بازدید از اماکن و تأسیسات ورزشی، پروژه های عمرانی و دیدار با جوانان، ورزشکاران و کارکنان و حضور در جلسه شورای اداری بعنوان نماینده رئیس جمهور و هیأت دولت دیگر برنامه های فرامرزیان در سفر به آذربایجان غربی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز