شاهین بیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خرید بازیکن باید با نظر کمیته فنی استقلال انتخاب شود / در ایران هم مربی‌های خوبی داریم

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۵:۴۵:۱۰
کد خبر: ۷۷۷۹۲۰
خرید بازیکن باید با نظر کمیته فنی استقلال انتخاب شود / در ایران هم مربی‌های خوبی داریم
پیشکسوت استقلال، گفت: کاش فیلتری در استقلال شکل گیرد که خرید بازیکنان با اتاق فکر کمیته فنی آبی‌پوشان خریداری شود تا در آینده با مشکل خرید بازیکن مواجه نشویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهین بیانی، پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت آبی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: استقلال در نیم فصل دوم باید تعدادی از بازیکنان خود را در لیست مازاد قرار دهد. کادرفنی هم به این نتیجه رسید که بازیکنان خارجی به درد استقلال نمی‌خورند. معتقدم شفر با استفاده از پتانسیل بازیکنان جوان خود به خوبی می‌تواند به نتایج خوبی برسد. 

وی ادامه داد: استقلال در نیم فصل دوم باید بازیکنان مورد نیاز خود را خریداری کند. فتحی، مدیر بسیار خوبی است و مطمئن هستم با پرداخت پول به بازیکنانی که در نیم فصل از استقلال شدند آبی‌پوشان را از هرگونه بدهکاری احتمالی نجات می‌دهد تا شفر به راحتی بتواند با خریداری بازیکنان جدید نقاط ضعف خود را برطرف کند.

بیانی با اشاره به اینکه مربی خارجی هم به کادر فنی اضافه شود می‌تواند به تیم کمک بسیاری کند، افزود: در ایران هم مربی‌های خوبی داریم که شفر از آنها می‌تواند استفاده کند. انتخاب کادرفنی در اختیار شفر قرار دارد و فرقی نمی‌کند چه دستیاری انتخاب می‌کند.

پیشکسوت استقلال در پایان، گفت: مدیران سابق استقلال نتوانستند مدیریت خوبی انجام دهند تا آبی‌ها به نتایج خوبی برسند اما اکنون فتحی به خوبی توانست مدیریت کند. کاش فیلتری در استقلال شکل گیرد که خرید بازیکنان با اتاق فکر کمیته فنی آبی‌پوشان خریداری شود تا در آینده با مشکل خرید بازیکن مواجه نشویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز