نوید مظفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای درخور شأن بسکتبال ایران کسب کنیم/ دیدارهای تدارکاتی تاثیر مثبتی بر آمادگی تیم دارد

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۸:۳۶
کد خبر: ۷۷۸۳۰۱
تلاش می‌کنیم  نتیجه‌ای درخور شأن بسکتبال ایران کسب کنیم/ دیدارهای تدارکاتی تاثیر مثبتی بر آمادگی تیم دارد
عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: معتقدم دیدارهای تدارکاتی تاثیر مثبتی بر آمادگی و شناخت نقاط و قوت ضعف تیم دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی بسکتبال ایران در چارچوب پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 چین 9 آذرماه در ملبورن به مصاف استرالیا می رود و سپس از آنجا راهی مانیل می شود تا 12 آذرماه دیدار برگشت برابر فیلیپین را برگزار کند.

نوید مظفری، عضو تیم ملی بسکتبال، درمورد وضعیت کلی تیم و شرایط اردوهای برگزار شده به خبرنگار برنا گفت: از بیست و ششم آبان استارت تمرینات را زدیم. شرایط اردوها مانند همیشه خوب است. نظر کادر فنی در خصوص آمادگی تیم مثبت است. بنابراین با انگیزه خودمان را برای رویارویی با حریفان آماده می‌کنیم.

وی درباره دیدار دوستانه تیم ملی با تیم قطر پیش از بازی با استرالیا اظهار کرد: در این رابطه کادر فنی مهم ترین کار را انجام داده است. معتقدم دیدارهای تدارکاتی تاثیر مثبتی بر آمادگی و شناخت نقاط و قوت ضعف تیم دارد.

مظفری با اشاره به دیدارهای پیش رو برابر استرالیا و فیلیپین گفت: هدفمان این است در نهایت بتوانیم نتیجه‌ای درخور شأن بسکتبال ایران کسب کنیم اگرچه واقعاً شرایط سختی داریم. چون هر دو بازی خارج از خانه است.  استرالیا از تیم های برتر دنیا است و فیلپین نیز برعکس به بازی رفت در که در تهران برگزار شد، بازیکنان غایبش را در اختیار دارد. بنابراین کار دشواری در پیش داریم ولی تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز