به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران در دریاچه آزادی؛

المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام بانوان و روئینگ بانوان و مردان برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۷:۳۷
کد خبر: ۷۷۸۵۴۴
المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام بانوان و روئینگ بانوان و مردان برگزار می‌شود
المپیاد استعدادهای برتر ورزشی رشته های آبهای آرام بانوان و روئینگ بانوان و مردان فردا اول آذرماه در دریاچه آزادی به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، المپیاد استعدادهای برتر در رشته های مختلف ورزشی در حال برگزاری است. رشته های قایقرانی نیز از اول آذرماه این مسابقات را آغاز می کنند. در قایقرانی این المپیاد در رشته های المپیکی آبهای آرام، روئینگ و اسلالوم انجام خواهد شد. المپیاد آبهای آرام بانوان و روئینگ بانوان و مردان فردا به میزبانی هیات تهران در دریاچه آزادی برگزار می شود. در بخش آبهای آرام بانوان رقابت ها در مواد کایاک و کانو در 2 رده سنی متولدین 83 تا 84 در مسافت 500 متر و در رده سنی متولدین 85 تا 86 در مسافت 1000 متر برگزار می شود. این رقابت ها صبح فردا در بخش مقدماتی و فینال برگزار خواهد شد.

در بخش آبهای آرام 111 بانوان نفر از 16 استان اردبیل، گیلان، سیستان و بلوچستان، تهران، توابع تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، هرمزگان، همدان، لرستان، قزوین، خوزستان، بوشهر، فارس و یزد حضور خواهند داشت. در المپیاد روئینگ نیز پاروزنان بعدازظهر فردا در مسافت 500 متر به صورت تایم تریل مسابقه می دهند. 35 نفر از 8 استان همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، گیلان، اردبیل، مازندران، تهران و زنجان در بخش بانوان و مردان حضور دارند.

گفتنی است، المپیاد رشته اسلالوم 4 آذرماه در دریاچه آزادی و المپیاد آبهای آرام مردان 9 و 10 آذرماه همزمان با مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان جوانان در بوشهر برگزار خواهده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز