تکواندو گرندپری-امارات؛

عاشورزاده از دور مسابقات کنار رفت

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۹۱۰۸
عاشورزاده از دور مسابقات کنار رفت
فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود نتیجه را در پایان دیداری حساس و نزدیک به نماینده ایتالیا واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از ساعت 8:30 صبح (به وقت تهران) امروز (پنجشنبه – یکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

فرزان عاشورزاده نماینده وزن اولی کشورمان در نخستین دیدار موفق شد «صفوان خلیل» از استرالیا دارنده مدال تورنمنت‌های بین‌المللی مختلف از سال 2005 تاکنون را 8 بر 5 از پیش رو بردارد اما در مرحله یک‌چهارم نتیجه را در دیداری حساس و نزدیک 29 بر 27 به «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا دارنده طلا و برنز قهرمان اروپا 2017 و 2018، برنز قهرمانی جهان 2017 و برنز گرندپری 2018 واگذار کرد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است. این رقابت ها G8 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز