لیگ دسته یک والیبال مردان؛

سپاهان در خانه شکست خورد

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۷۹۱۹۰
سپاهان در خانه شکست خورد
8 شهر کشور عصر پنجشنبه اول آذر ماه میزبان رقابت های دسته یک والیبال کشور بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور در چهار گروه ادامه پیدا کرد.

گروه اول:
شهروند نکا در روزی که نزدیک به 2000 تماشاگر از این تیم حمایت می کردند موفق شد ژلاتو آق قلا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. نماینده نکا در ست اول با شکست زمین را ترک کرد ولی در سه ست بعدی، برنده مسابقه شد تا به این ترتیب در خانه برد شیرینی را کسب کند.در دیگر دیدار این گروه نیز تیم والیبال میلادنور رامسر با نتیجه نزدیک 3 بر دو برابر اتحاد نور شکست خورد تا به این ترتیب بازی های این گروه در روز به پایان برسد.

گروه دوم:
افق قم در دیداری نزدیک و جذاب موفق شد برابر مقاومت تهران در خانه به برتری دست پیدا کند تا به این ترتیب یک برد با ارزش در خارج از خانه کسب کرده باشد. نماینده قم در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید. در دیگر دیدار این گروه نیز تیم والیبال شهدای رامسر موفق شد در پایان یک ماراتن جذاب و نزدیک با نتیجه 3 بر 2 حریف خود ملوان تهران را از پیش رو بردارد.

گروه سوم:
سپاهان که در هفته اول به پیروزی رسیده بود میزبان راهیاب ملل ورامین بود اما اصفهانی ها در دومین میزبانی از ثبت دومین برد ناکام ماندند و تیم مریوانی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در دیگر دیدار این گروه، تیم کوردبال مهاباد میزبان شهرداری قزوین بود و در شرایطی که با نتیجه دو بر صفر از حریف خود عقب افتاده بود، در نهایت با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

گروه چهارم:
خاتم جوان اردکان در اولین دیدار این گروه مهمان تیم والیبال مرزداران غیور سیستان و بلوچستان بود و توانست در یک دیدار نزدیک و با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست پیدا کند و برد ارزشمندی را در خانه حریف به دست آورد. صنایع اردکان در آخرین دیدار این هفته در یکی دیگر از بازی های نزدیک و جذاب موفق شد بازی 2 بر صفر شکست خورده برابر شهداب یزد را با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان برساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز