سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در آسیا صاحب سبک است/ آبی‌پوشان باید در فاز هجومی تقویت شوند

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۴:۵۹:۲۲
کد خبر: ۷۸۰۵۰۴
استقلال در آسیا صاحب سبک است/ آبی‌پوشان باید در فاز هجومی تقویت شوند
مربی سابق استقلال معتقد است شرایط آب و هوایی مانع از برد پر گل استقلال در اهواز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد این تیم مقابل همنام خوزستانی خود به خبرنگار برنا گفت: به نظر من در این بازی به شفر کار بسیار خوبی کرد که به بازیکنان باتجربه بازی داد و همانگونه که دیدید باقری بسیار خوب بازی کرد و گل سه امتیازی استقلال را نیز به ثمر رساند.

مربی سابق استقلال افزود: اگر شرایط آب و هوایی مساعد بود استقلال می توانست در اهواز با گل های بیشتری این بازی را ببرد، استقلال با این برد از حاشیه خارج شد و امیدوارم در نیم فصل استقلال بتواند با خرید چند بازیکن تاثیرگذار روند موفقیت خود را به صورت صعودی طی کند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه درباره گروه‌بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در گروه بسیار سختی قرار دارد در این موضوع هیچ شکی نیست اما استقلال در آسیا خودش صاحب سبک است و برای هر حریفی یک تیم خطرناک و سرسخت به شمار می رود. من اعتقاد دارم استقلال باید در فاز هجومی خود بازنگری کند و بازیکنانی را بخرد که بتوانند در آسیا بازی های چشم‌ نوازی انجام دهند و به قول معروف بازی را برای تیم در بیاورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز