امروز صورت گرفت؛

تمرینات ویژه مدافعان چپ و راست سرخپوشان در سالن بدنسازی

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۹:۱۷
کد خبر: ۷۸۰۸۴۴
تمرینات ویژه مدافعان چپ و راست سرخپوشان در سالن بدنسازی
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را در قالب برنامه ریکاوری برای نفرات ترکیب اصلی و تمرین جداگانه برای سایر بازیکنان انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان، تمرین امروز سه‌شنبه خود را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی انجام دادند. در برنامه امروز، بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی با تراکتورسازی حضور داشتند پس از استراحت دیروز، تمرین سبک‌تری را به منظور ریکاوری انجام دادند.

بازیکنان ابتدا برای 15 دقیقه در سالن حضور داشتند که کار با وزنه و دستگاه‌های مختلف دنبال شد. پس از ورود به زمین، ترکیب اصلی به دویدن دور زمین پرداختند اما مارکو تمرینات بدنی سنگین‌تری را برای سایر نفرات در نظر گرفت. بازی فوتبال در نیمی از زمین، تمرینات تاکتیکی و ضربات شروع مجدد از بخش‌های دیگر تمرین امروز بود. شایان مصلح هم زیر نظر کادر پزشکی قرار داشت و محمد انصاری و حسین ماهینی دو مدافع چپ و راست پرسپولیس هم تمرینات ویژه خود را در سالن بدنسازی دنبال کردند.

بنابر اعلام مصطفی قنبرپور، مدیر تیم، سرخپوشان آخرین تمرین خود برای بازی با ماشین سازی را فردا چهارشنبه از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی انجام خواهند داد و بعد از صرف ناهار آماده سفر خواهند شد.  ساعت پرواز رفت سرخپوشان ساعت 16:10 دقیقه خواهد بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز