اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرخپوشان کار سختی در تبریز دارند/ پرسپولیس و تراکتور از یک خانواده بودند و مدیران باید اختلافات را حل‌وفصل کنند

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۶:۴۷:۳۱
کد خبر: ۷۸۱۰۱۶
سرخپوشان کار سختی در تبریز دارند/ پرسپولیس و تراکتور از یک خانواده بودند و مدیران باید اختلافات را حل‌وفصل کنند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و تراکتور از یک خانواده بودند ودر این دو سه سال اخیر متاسفانه برخی به دنبال رودررو قرار دادن هواداران این دو تیم هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت پرسپولیس و دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز به خبرنگار برنا گفت: دو تیم کیفیت فنی خوبی دارند ولی در آن بازی که باید از ستاره های دو تیم انتظار  درخشش می داشتیم، در زمین بازی چشم نوازی ارائه نشد  و بازی زیبایی صورت نگرفت و این موضوع دو دلیل داشت، نخست این که بازیکنان پرسپولیس بسیار خسته بودند و شرایطی را تحمل می‌کنند که واقعا سخت است و خستگی در ساق بازیکنان هنوز دیده می شود و دلیل دوم هم مربوط به تراکتور بود که نبود ۲ مهاجم اصلی آن به چشم آمد.

وی افزود: در بازی پرسپولیس مسعود شجاعی و اشکان دژاگه جلو بازی می کردند ولی با توجه به لغزندگی زمین و ناهماهنگی در این سیستم جدید آنگونه که می خواستند و توانایی آن را دارند بازی چشم نوازی انجام ندادند.

حلالی پیرامون بازی با ماشین سازی نیز اظهار داشت: پرسپولیس کار سختی در تبریز داردچرا که این تیم برای برد به زمین می رود و ماشین سازی تیم خوبی است و روی ضدحملات خطرناک ظاهر می شود، بنده فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند با تدابیر خاص برانکو این دیدار را با برد پشت سر بگذارد.

بخش پایانی صحبت های بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی  درباره حواشی به وجود آمده در این دیدار و حضور پرچم ژاپن روی سکوها بود، وی در این باره خاطرنشان کرد: به نظر من نباید فراموش کنیم که پرسپولیس و تراکتورسازی از یک خانواده بودند و در این دو سه سال اخیر متاسفانه برخی به دنبال رودررو قرار دادن هواداران این دو تیم هستند. فکر می‌کنم اگر مدیران دو باشگاه جلسه ای را داشته باشند تمام این مشکلات برطرف می شود، چرا که هدف همه آنها راضی نگه داشتن هواداران و ارائه یک فوتبال زیبا است که تماشاگران از آن لذت ببرند. در مورد موضوع پرچم  ژاپن نیز به نظر من نباید حساسیت داشته باشیم، چراکه برخی از حساسیت ها سو استفاده می کنند این یک واقعیت است که برخی به دنبال شیطنت هستند اما ما باید بتوانیم با تصمیمات منطقی خود جلوی این شیطنت ها را بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز