سپاهان ۱-۰ پدیده؛

ژنرال برنده دوئل بالای جدولی‌ها / سپاهان در نقش جهان صدرنشین شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۰:۲۸
کد خبر: ۷۸۲۰۵۹
ژنرال برنده دوئل بالای جدولی‌ها / سپاهان در نقش جهان صدرنشین شد
تیم سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه مقابل پدیده به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته چهاردهم لیگ برتر دو تیم سپاهان و پدیده امروز از ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

پدیده در حالی امروز به مصاف شاگردان قلعه‌نویی رفت که در این فصل تنها یک باخت مقابل پرسپولیس در کارنامه خود ثبت کرده است. دو تیم در این بازی کار را هجومی آغاز کردند و در بیست دقیقه ابتدایی بازی سرعت انتقال توپ بین بازیکنان دو تیم زیاد بود. پدیده با وجود اینکه در خانه حریف بازی می‌کرد ولی صاحب یکی دو موقعیت خوب در نیمه اول شد که درون دروازه سپاهان قرار نگرفت. مهرداد محمدی در دقیقه 27 روی یک کار زیبا و روی پاس سعید آقایی با ضربه سنگین توانست اولین گل را برای سپاهان به ثمر برساند. سجاد شهباززاده نیز دقایقی بعد صاحب یک موقعیت دیگر شد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد. در این بین تیم پدیده نیز به حملات خود ادامه داد و اگر مهاجمان این تیم دقت بیشتری داشتند می‌توانستند به گل برسند. در دقیقه پایانی بازی سپاهان فرصت داشت که گل دوم را نیز به ثمر برساند که این اتفاق نیفتاد هرچند قلعه‌نویی اعتقاد داشت که روی بازیکن تیمش خطایی صورت گرفته است. نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم این تیم پدیده بود که بازی را هجومی تر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند فرصت را توانست روی دروازه سپاهان خلق کند. تیم سپاهان نیز می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند که با عملکرد خوب دروازه‌بان و مدافعین پدیده به گل تبدیل نشد. از دقیقه 60 بازی تیم پدیده فشار خود را روی دروازه سپاهان بیشتر کرد ولی در ضربات آخر بازیکنان این تیم دقت لازم را نداشتند. گل‌محمدی چند تعویض را نیز انجام داد تا بتواند بازی را به تساوی بکشاند ولی بازیکنان سپاهان خیلی منطقی کار دفاعی را انجام دادند. در چند دقیقه پایانی بازی تیم پدیده فشار خود را بیشتر داشت که توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. تلاش شاگردان گل‌محمدی برای به ثمر رساندن گل فایده‌ای نداشت و در نهایت این بازی با همان تک گل نیمه اول به پایان رسید.

سپاهان با این پیروزی 29 امتیازی شد و با وجود تفاضل گل بهتر به صدر جدول رسید و تیم پدیده نیز در رده دوم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز