جعفر سطوتی:

هشت سال دفاع مقدس ارزشمندترین و افتخارآفرین ترین دوران تاریخی کشورمان است

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۸:۵۴
کد خبر: ۷۸۲۳۱۲
هشت سال دفاع مقدس ارزشمندترین و افتخارآفرین ترین دوران تاریخی کشورمان است
مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه قهرمانان ورزشی ما الگوی جوانان جامعه هستند باید شناختشان نسبت مسائل اخلاقی، معارف دینی و انقلابی و ارزش های مقدس بیشتر باشد تا بتوانند انتقال دهنده های خوبی برای جامعه باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر سطوتی در سفرکاروان فرهنگی ورزشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در خصوص برگزاری برنامه اردوی راهیان نور ویژه ورزشکاران گفت: هر ساله وزارت ورزش و جوانان با کمک سازمان بسیج ورزشکاران اردوی راهیان نور ویژه جامعه ورزش  به مناطق عملیاتی جنوب کشور طراحی و اجرا میکند.

وی افزود: امسال هم این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه ورزش کشورمان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و منطقه آزاد ورزش و جوانان اروند برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر موثر بودن حضور ورزشکاران جوان در اینگونه مراسم و اشاره به تاثیر گزار بودنشان در جامعه ادامه داد: با توجه به اینکه قهرمانان ورزشی ما الگوی جوانان جامعه هستند باید شناختشان نسبت مسائل اخلاقی، معارف دینی و انقلابی و ارزش های مقدس بیشتر باشد تا بتوانند انتقال دهنده های خوبی برای جامعه باشند.

سطوتی هشت سال دفاع مقدس را ارزشمند ترین و افتخار آفرین ترین دوران تاریخی کشورمان دانست و گفت: در این هشت سال دوران افتخار و عظمت برای ایران رقم خورد و در تاریخ ثبت شد و همه این ها ر ا مدیون شهدا و ایثارگران هستیم که در ان دوره خود نسل جوان بوده اند و با رشادت، شهامت، توصل به اهل بیت و ارزش های اسلامی توانستند این افتخار بزرگ را برای کشور خود کسب کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که جوانان به خصوص ورزشکاران وقهرمانان جوان را با این واقعیت تاریخی آشنا کنیم که بتوانند خودشان سفیرانی باشند در راستای گسترش و معرفی ارزش های اسلامی، ملی ، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت که می تواند در رشد مسائل اجتماعی اقتصادی، سیاسی و... کشورمان موثر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز