پژمان جمشیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم پرسپولیس صدرنشین شود/ خاطره خوشی از بازی در اصفهان دارم

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۵:۰۱:۲۳
کد خبر: ۷۸۵۳۵۹
امیدوارم پرسپولیس صدرنشین شود/ خاطره خوشی از بازی در اصفهان دارم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: من بسیار امیدوارم که انشالله پرسپولیس امروز با برد در این دیدار مقابل سپاهان بتواند به صدر جدول صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پژمان جمشیدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی حساس امروز این تیم و سپاهان به خبرنگار برنا گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان همواره بازی های حساس و جذابی بوده است. البته پرسپولیس شرایط سختی دارد اما انصافا برانکو و شاگردانش با تمام توان در این شرایط سخت توانستند به خوبی از نام پرسپولیس دفاع کنند.

پژمان جمشیدی درباره گل پیروزی بخشش در اصفهان  مقابل سپاهان و قطع شدن برق ورزشگاه پس از آن اظهار داشت: آن بازی 2 بر یک به سود ما تمام شد، هر دو گل در آن بازی جنجالی بود اما من یادم نمی رود در آن دیدار جواد کاظمیان به علی دایی پاس داد و او هم در عرض توپ را برای من فرستاد که بعد از یک کنترل کوتاه با پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستادم و یک گل زیبا برای پرسپولیس به دست آوردیم. در زمان ضربه آخر برق رفت تا در آن بازی پیروز شویم و خاطره خوشی از بازی در اصفهان دارم. از صحنه گل من، هیچ تصویری وجود نداشتم و برنامه نود بعد از چند وقت آن گل را که  با یک دوربین دستی ضبط شده بود پخش کرد.

بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص پیش بینی اش از نتیجه بازی امروز نیز عنوان کرد: امروز بازی سختی دو تیم مقابل یکدیگر دارند و پیش‌بینی بازی سخت است، اما من بسیار امیدوارم که انشالله پرسپولیس با برد در این دیدار بتواند به صدر جدول صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز