طی حکمی از سوی رئیس هیئت ورزش کارگری استان؛

حسن شریف به عنوان رئیس انجمن کشتی کارگران تهران منصوب شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۲:۵۵
کد خبر: ۷۸۵۴۴۵
حسن شریف به عنوان رئیس انجمن کشتی کارگران تهران منصوب شد
طی حکمی از سوی رئیس هیئت ورزش کارگری استان، حسن شریف به عنوان رئیس انجمن کشتی کارگران تهران منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طی نشستی با حضور حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران، مجید محمد دبیر هیئت، جنگی دبیر انجمن کشتی کارگران کشور و جعفر جنگی، حسن شریف بعنوان رئیس انجمن کشتی کارگران استان تهران منصوب شد.

در ابتدای نشست حسن حمیدی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، از کلیه کسانی که در سنوات گذشته در کشتی کارگران استان قبول زحمت و مسئولیت نموده و این وظیفه سنگین را در حد توان مدیریت و راهبری کردند تشکر و قدردانی نمود.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران در ادامه از پتانسیل بالای کشتی کارگری تهران گفت و افزود: کشتی ورزش اول کشور است و جذابیت های زیادی از نظر فرهنگی و ورزشی دارد و همین باعث گردیده کشش جوانان به این رشته ورزشی قابل توجه باشد، تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به خیل علاقمندان کشتی در بین کارگران استان تلاش و همت بسیاری برای اشاعه و توسعه این رشته در محیط های کارگری می طلبد.

حمیدی آموزش و برگزاری کلاس های مربیگری و داوری را از مهمترین موضوعات انجمن دانسته و از رئیس جدید انجمن کشتی خواستند که اهتمام کافی و وافی به امر داشته باشند‌.

در پایان این نشست، حکم  رئیس انجمن کشتی استان تهران توسط حمیدی  به ایشان تقدیم گردید.

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با استفاده از ظرفیت های فدراسیون و کلیه واحد های تحت پوشش در تحقق اهداف جامعه مخاطب ورزش کارگران و همچنین اشاعه و گسترش ورزش کشتی موفق و موید باشید.

حسن شریف مربی و جدول نویس بین المللی کشتی و مدرس استیتو کشتی میباشد و سابقه نائب رئیس کمیته اجرایی فدراسیون کشتی ج اا، رئیس هیئت کشتی هلال احمر و پدافند هوایی کشور و سابقه حضور در بیش از ۲۰ دوره از مسابقات جهانی و آسیایی، باشگاه های جهان و دانشجویان و ارتش های جهان را در کارنامه خود دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز