علی آرزومندی در گفتگو با خبرنگار برنا:

پتانسیل ساختن بازیکنانی مانند حدادی و نیکخواه بهرامی را داریم/ حضور مربی خارجی ملاک نیست

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۶:۱۸:۲۳
کد خبر: ۷۸۵۷۰۵
پتانسیل ساختن بازیکنانی مانند حدادی و نیکخواه بهرامی را داریم/ حضور مربی خارجی ملاک نیست
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان گفت: ما کشور پرجمعیت و خوش پتانسلی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی آرزومندی، سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان، درباره استفاده از مربی خارجی برای هدایت تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2019 چین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: برای داشتن عملکرد قابل قبول در جام جهانی صرفا داشتن مربی خارجی ملاک نیست، کیفیت کار مهم است که به نظر بنده مهران شاهین‌طبع مربی خوبی برای تیم ملی است. چون با مشکلاتی که داشتیم نتیجه قابل قبولی کسب کردیم. علاوه بر این احساس می‌کنم مسابقات جام جهانی چین فرصت خوبی است تا توانایی مربی‌های داخلی را هم در میادین بزرگ بسنجیم.

وی ادامه داد: درخصوص نبود ستاره‌ها در پنجره پنجم در کنار تیم ملی باید بگویم امری طبیعی است. درکل فلسفه پنجره‌ای برگزار شدن این مسابقات همین موضوع است که تیم‌ها از بازیکنان مختلف استفاده می‌کنند تا تمام پتانسیل تیم خود را بسنجند. برای مثال شاید همین تیم‌هایی که به جام جهانی راه یافتند در چین با ترکیب جدید در مسابقات شرکت کنند. همانطور که تیم فیلیپین دربازی با قطر با ترکیبی متفاوت تر از ترکیبی که در ایران داشت بازی کرد.البته هنوز بازیکن‌هایی مانند حامد، صمد و ارسلان از تیم ملی خداحافظی نکردند، بنابراین در صورت تمایل کادر فنی و خود بازیکنان قطعا می‌توانیم در جام جهانی نیز از حضور این ستاره را استفاده کنیم.

آرزومندی خاطرنشان کرد: ما کشور پرجمعیت و خوش پتانسلی هستیم. پس این توان را داریم که بازیکن‌هایی مانند حامد حدادی و صمد نیک خواه بهرامی را داشته باشیم. به شرط این که فرصتش را داشته باشیم. نباید فراموش کنیم که پروسه ستاره سازی نیازمند چند عامل مهم است، قبل از هر چیز باید لیگ پویایی داشته باشیم و در ادامه نیز شرایط اقتصادی مناسبی فراهم کنیم در این صورت قطعا خروجی خوبی هم خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز