علی شوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عیار استقلال این هفته مشخص می‌شود/ شکست پدیده برای شفر و شاگردانش سخت نیست

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۰۱:۵۵
کد خبر: ۷۸۶۲۱۵
عیار استقلال این هفته مشخص می‌شود/ شکست پدیده برای شفر و شاگردانش سخت نیست
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عیار استقلال در بازی با پدیده مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی شوری، پیشکسوت تیم استقلال، با اشاره به عملکرد خوب استقلال در هفته های اخیر و تقویت تیم در نیم فصل به خبرنگار برنا گفت: تیم استقلال در سه بازی اخیر نتیجه خوبی کسب کرده ولی با همه این نتایج بازهم در نیم فصل در نقاط مختلف احتیاج به بازیکن جدید دارد. بدون شک هم خط حمله، هم خط دفاعی و هم خط هافبک در نیم فصل باید تقویت شود.

وی ادامه داد: نیم فصل فرصت مناسبی برای تیم‌ها به شمار می‌رود. امیدوارم استقلال از این فرصت به خوبی استفاده کند و بازیکن‌های مهم و تاثیرگذاری را جذب کند تا در نیم فصل دوم با خیال آسوده‌تری به مصاف حریفان بروند.

شوری اضافه کرد: استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرد. قطعا با جذب بازیکن‌های جدید و با رسیدن بازیکنان مصدوم بدون تردید در ادامه روند بهتری را دنبال خواهد کرد.

وی درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: آینده استقلال را روشن می‌بینم ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است. استقلال نیز تیمی بود که امسال نوسانات زیادی داشت و نزدیک به 8 بازیکن این تیم تغییر کرد. بدون شک قهرمانی پروسه زمان بری دارد و باید از قبل برای آن برنامه ریزی کرد. از استقلال نمی‌توان انتظار قهرمانی داشت ولی قطعا می‌تواند جزو سه تیم برتر جدول قرار بگیرد.

شوری درخصوص بازی با پدیده گفت: همانطور که عرض کردم نتایج اخیر استقلال خوب بوده ولی نباید این نتیجه را معیار قرار داد چون هر سه تیمی که در مصاف با استقلال بازنده بودند جزو تیم‌ های رده پایین جدول بودند. بنابراین کسب نتیجه در برابر چنین تیم‌هایی چندان دشوار نیست.

وی افزود: عیار استقلال در بازی با پدیده مشخص می‌شود. پدیده تیم خوبی است و نتایج قابل قبولی را در کارنامه دارد. قطعا بازی این دو تیم از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود. معتقدم شکست پدیده برای شفر و شاگردانش سخت نیست و با برنامه ریزی و آنالیز درست قطعا می‌توانند سه امتیاز بازی را بگیرند.

نظر شما
پرونده ویژه