حمید گودرزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جپاروف برای استقلال پیر است/ با قهرمانی آبی‌ها لیگ هجدهم برای من دلچسب‌تر می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۴:۲۰
کد خبر: ۷۸۷۰۲۴
جپاروف برای استقلال پیر است/ با قهرمانی آبی‌ها لیگ هجدهم برای من دلچسب‌تر می‌شود
بازیگر تلویزیون و سینما گفت: جپاروف به دلیل افزایش سن اگر به استقلال نیاید به نفع آبی‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون که طرفدار دو آتیشه استقلال است درباره عملکرد این تیم در لیگ هجدهم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: شفر مربی بسیار خوبی است. بعد از قلعه نویی، این مربی توانست شکل خوبی را به آبی‌های پایتخت بدهد. استقلال با شفر به موفقیت‌های خوبی خواهد رسید. 

وی ادامه داد: معتقدم اوایل فصل بازیکنان تیم مشکل داشتند که شفر نتوانست به نتایج خوبی برسد. در نیم فصل دوم با ورود و خروج بازیکنان، آبی‌ها می‌توانند به هماهنگی بسیار خوبی برسند. بازیکنان خارجی استقلال نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. بازیکن خارجی باید از لحاظ کیفیت و تاکتیک از بازیکنان ایرانی بهتر باشد. استقلال نیاز به بازیکنی همانند تیام دارد. جپاروف به دلیل افزایش سن اگر به استقلال نیاید به نفع آبی‌ها است. معتقدم پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی موفق تر عمل کرد.

گودرزی درباره دیدار استقلال و پدیده، بیان کرد: پدیده تیم خوبی است که در لیگ هجدهم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است اما استقلال هم اکنون به آمادگی خوبی رسیده که فقط انتظار برد از این تیم است. امیدوارم شاگردان شفر در دیدار با پدیده برنده بازی شوند.

وی با اشاره به اینکه لیگ هجدهم بسیار جذاب است، گفت: دوست دارم استقلال قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود اما تیم‌های سپاهان، فولاد، پرسپولیس، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و پدیده از تیم‌های مدعی هستند و در نیم فصل دوم معتقدم به آمادگی لازم می‌رسند و بازی های جذابی از تیم‌ها شاهد هستیم. البته اگر تیم‌ها اسیر حاشیه نشوند لیگ بهتری را شاهد خواهیم بود. اگر لیگ هجدهم با قهرمانی استقلال به پایان برسد برای من دلچسب‌تر خواهد بود و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

نظر شما
پرونده ویژه