در آینده حسرت این ۵ امتیاز را خواهیم خورد؛

منصوریان: ضربات حسینی و ادی هرناندز می‌توانست ما را برنده کند /داوری خوب نبود

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۰۷:۲۶
کد خبر: ۷۸۷۱۹۱
منصوریان:  ضربات حسینی و ادی هرناندز می‌توانست ما را برنده کند /داوری خوب نبود
سر مربی ذوب آهن گفت: از بازی تیمم راضی‌ هستم اما از جانب داوری اذیت شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی‌های قبل به نحوه بازی مقداری اعتراض داشتم و آنالیز زیادی انجام دادم. امروز همه بازیکنان، سعی و تلاش خود را انجام دادند و خوب جنگیدیم. از بازی تیمم راضی‌ هستم اما از جانب داوری اذیت شدیم. شاید این داور در بازی قبلی آمار خوبی داشت اما داور باید یک یار دیگر نفت را هم اخراج می‌کرد.

وی ادامه داد: داور باید به دلیل خطای بازیکن نفت بر روی حسینی پنالتی می‌گرفت و بازیکن این تیم را اخراج می‌کرد. بعضی کارشناسان گفته‌اند که این صحنه پنالتی بوده است. شاید داور در بعضی از صحنه‌ها نتوانست بازی را کنترل کند. به نظرم او باید ۸ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کرد. در جریان بازی ۵ دقیقه وقت اضافی گرفت که در میان آن دو دقیقه دیگر هم تلف شد. شانس زیادی برای گلزنی داشتیم. ضربات حسینی و ادی هرناندز می‌توانست ما را برنده کند. شاید فلسفه همه باشگاه‌ها با یک سوت اشتباه داور تغییر کند و امروز نیز این اتفاق برای ما ۴ بار افتاد که طبیعی بود هودارانمان از کوره در بروند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری اضافه کرد: می‌دانستیم هدف نفت گرفتن مساوی است. هفته پیش که داور در دیدار با پرسپولیس جراتش را داشت که چند بار به بازیکنان ما کارت بدهد، امروز هم باید داور کارش را انجام می‌داد. امروز داوری خوب نبود و نتوانست به خوبی قضاوت کند.

او درباره بازی گفت: امروز می‌توانستیم به پیرزی برسیم اما تلاشمان کافی نبود و بی‌دقت بودیم. من با مرزبان دوست هستم اما شایسته برتری بودیم. ۵۲ روز وقت دارم که شکل تیم را تغییر دهیم. نیاز به ۳ بازیکن خیلی خوب داریم. همه تلاش خود را می‌کنیم تا از گروه خود در آسیا صعود کنیم. ذوب آهن پیراهن سنگینی دارد و هر بازیکنی باید بداند چه لباسی تنش است. ما باید کارگری برای تیم را آغاز کنیم زیرا کارگران ذوب‌آهن در کوره‌ها کار می‌کنند. امیدوارم بازیکنانم از خواب بیدار شوند تا بدانند چه پیراهنی تنشان است. خواهش کردم توری برای ما بگذارند که بروم و از کارگران ذوب‌آهن که زحمت می‌کشند، تشکر کنیم. ما تاوان فرصت‌سوزی خود را خواهیم داد. تجربه من نشان داده است که می‌توانیم در نیم‌فصل دوم بهتر شویم، در صورتی که تلاش کنیم و برای تیم بجنگیم. باید از ب بسم الله شروع کنیم و تلاش کنیم. جوانان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و آکادمی خوبی داریم که از سایر باشگاه‌ها جلوتر هستیم. اگر بازیکنان سن‌دار می‌خواهند ابزار ما باشند، باید تلاششان را بیشتر کنند. مطمئن هستم با امکاناتی که داریم که می‌توانیم به نتیجه برسیم و فقط باید از لخاظ روحی و روانی آماده باشیم تا تغییرات بزرگ ما را قوی‌تر کند. وقتی در سراشیبی و سختی افتادی و توانستی با پیروزی آن‌را پشت سر بگذاری، برایت لذت دو چندان دارد که من می‌توانم این کار را انجام دهم.

 منصوریان  درباره فروش تبریزی به استقلال گفت: شما نگاه‌تان از بیرون باشگاه است و همه مدیرعامل‌ها به خصوص ذوب آهن تیمش‌شان را پشتیبانی می‌کنند و سعی می‌کنند بهترین اتفاق‌ها برای باشگاه‌شان بیافتد. تبریزی نمی‌خواست در ذوب‌آهن بماند. بعضی از بازیکنان فکر می کنند فضای این باشگاه برایشان کوچک است و نمی‌خواهند به کارشان ادامه دهند. اگر تبریزی می‌خواست، آذزی او را نگه می‌داشت. در مجموع آدم باهوشی مثل آذری بازیکنی را به راحتی از دست نمی‌دهد. من سال‌ها قبل دنبال حدادی‌فر و تبریزی بودیم که نه تنها نمی‌توانستیم آن‌ها را جذب کنیم بلکه یک بازیکن را نیز به ذوب آهن می‌فروختیم. ارسلان مطهری بازیکن من بوده است و از همسترینگ آسیب دیده است. ذوب‌آهن بدنسازی خوبی نداشته است اما می‌توانیم کار خود را در نیم‌فصل انجام دهیم. پیش از این در دوره یحیی هم چنین اتفاقی برای ذوب آهن افتاد اما در نیم فصل دوم جو تغییر کرد و ذوب‌آهن نتیجه خوبی گرفت.

سر مربی ذوب آهن در پاسخ به سوالی درباره دخالت آذری در مسائل فنی گفت: تا حالا هیچ‌کس به من نگفته است یک بازیکن را در ترکیب بگذارم یا تغییر دهم. تنها چیزی که به من گفته این است که هر بازیکنی را می خواهی جذب کن و هر که را نمی‌خواهی از لیست بیرون بگذار. در این تیم بعضی‌ها را نمی‌شناسم و از قدیمی‌های تیم درباره اخلاق آن‌ها می‌پرسم تا ببینم درون‌گراست با برون‌گرا. نمی‌خواهم بازیکن خارجی‌ام که هزینه دلاری دارد، بدون شانس بماند. ما از جناحین دچار مشکل هستیم. ما دو سه موقعیت خطرناک به وجود آوردیم. همه تیم تحت فشار هستند و بازیکنان خارجی این فشار را دو برابر حس می‌کنند. خدادادی می تواند در بازی‌های آینده ما سوپرایز باشد زیرا خیلی‌ها از او شناختی ندارند. فشار روحی و روانی در تیم ما است اما نه به خاطر نباختن بلکه به خاطرگل نزدن. خط دفاع خوبی داشتیم و کاری که از دفاع خواستم را انجام دادند اما توپ‌هایمان گل نشد. ما از داوری این بازی و بازی با پرسپولیس گله داریم. اگر داوری درست بود باید از این دیدارها ۴ امتیاز می‌گرفتیم نه یک امتیاز. در آینده حسرت این ۵ امتیاز را خواهیم خورد.

 

نظر شما
پرونده ویژه