علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به لحاظ تاکتیکی رشد خوبی داشته است/ آبی‌پوشان مقابل پدیده شانس پیروزی دارند

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۵:۲۳:۴۴
کد خبر: ۷۸۷۲۰۶
استقلال به لحاظ تاکتیکی رشد خوبی داشته است/ آبی‌پوشان مقابل پدیده شانس پیروزی دارند
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال به لحاظ تاکتیکی بسیار خوب بازی می کند و باید در این بازی ببینیم آیا نتایج تیم سینوسی است و یا اینکه تیم می‌تواند با یک برد دیگر خود را در میان تیم‌های مدعی ببیند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره بازی حساس این تیم مقابل پدیده به خبرنگار برنا گفت: پدیده در این فصل نشان داده تیم قدرتمندی است و با نتایجی که در لیگ بدست آورده باعث تحسین همه فوتبالی‌ها نشان داده و همه به این تیم احترام می گذارند. نکته دیگر در مورد پدیده این است که این تیم مقابل تیم های قدرتمند بازی های خوبی را انجام می دهند و بعضا نتایج خوبی را نیز کسب کرده است.

وی افزود: در این سوی میدان هم استقلال حضور دارد که 3 هفته است نتایج خوبی را کسب می‌کند و در هر بازی نسبت به بازی قبل هم بازی بهتر و روان تری ارائه می کند و هم برد پر گل‌تری را کسب کرده است. تیم به لحاظ تاکتیکی بسیار خوب شده و باید در این بازی ببینیم آیا نتایج استقلال سینوسی است و یا اینکه  تیم می تواند با یک برد دیگر خود را در میان تیم‌های مدعی ببیند.

مهاجم پیشین تیم ملی و استقلال در ادامه اظهار داشت: بی‌تردید امروز شاهد یک بازی زیبا میان دو تیم خواهیم بود. استقلال با توجه به میزبانی شانس بردنش بیشتر از پدیده است و من امیدوارم تیم بتواند با برد در آخرین بازی نیم فصل با یک روحیه خوب و مضاعف به تعطیلات نیم فصل برود.

اکبرپور درپایان پیرامون موضوع یارگیری استقلال تصریح کرد: اگر می خواهیم در لیگ جزو مدعیان قهرمانی باشیم و آسیا هم از اعتبار نام استقلال دفاع کنیم باید یک تمام کننده خوب، یک وینگر و مدافع کناری که همه این بازیکنان قابلیت سرعت را داشته باشند جذب کنیم. همچنین با اضافه شدن مصدومان تیم مثل شجاعیان و کریمی وضعیت استقلال بهتر نیز می‌شود و در نیم فصل دوم قطعا ما نیمکت قوی‌تری نسبت به نیم فصل اول خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز