دومین دوره مسابقات گرنداِسلم ۲۰۱۸ – چین؛

هادی‌پور مقتدرانه بر نماینده تایلند غلبه کرد

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۶:۲۰
کد خبر: ۷۸۷۶۲۵
هادی‌پور مقتدرانه بر نماینده تایلند غلبه کرد
آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم در اولین گام موفق شد نماینده تایلند را با برتری در 2 راند قاطعانه شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از صبح روز چهارشنبه - 21 آذرماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

مرحله یک چهارم از ساعت 4:30 صبح (به وقت تهران) امروز (جمعه - 23 آذرماه) در حال برگزاری است که آرمین هادی پور به عنوان نماینده ایران دقایقی پیش به مصاف حریفش رفت.

آرمین پس از یک دور استراحت و امروز در نخستین دیدار با «ساوکویهاری رامنارونگ» از تایلند مبارزه کرد که با نتیجه 2 بر صفر (راند یک: 21 بر 7/ آرمین - راند دو: 13بر یک/ آرمین - راند سه: با توجه به اینکه در دو راند نخست نتیجه به نفع نماینده ایران بود، این دیدار انجام نشد) مقتدرانه به برتری رسید و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

رقابت های مرحله نیمه نهایی فردا (شنبه - 24 آذرماه) و مبارزات رده بندی و فینال روز یکشنبه انجام خواهد شد.

هدایت تکواندوکاران اعزامی برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز