برای نیم فصل دوم؛

هیگواین در رادار چلسی/ ال‌پیپیتا دوباره شاگرد ساری می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۸۸۱۴۸
هیگواین در رادار چلسی/ ال‌پیپیتا دوباره شاگرد ساری می‌شود
رسانه های مختلف در ایتالیا معتقدند میلان نمی خواهد قرارداد گونزالو هیگواین را دائمی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، کوریره دلا سرا و چند رسانه دیگر عملکرد گونزالو هیگواین در فصل جاری مورد رضایت سران میلان نبوده است. آنها پیش از این هم در مورد دائمی کردن قرارداد او شک داشتند و حالا با مشکلات فیرپلی مالی و جریمه 12 میلیون یورویی که اخیرا یوفا برای میلان تعیین کرده، شرایط بدتر هم شده است.

لیست بازیکنان آنها در دو فصل آینده باید 21 بازیکن باشد و همچنین اگر تا سال 2021 تراز مالی خود را مثبت نکنند، از حضور در رقابت های اروپایی محروم می شوند. بدین ترتیب، موسسه الیوت مایل به ادامه دادن کار با هیگواین 31 ساله و پرداخت هزینه بالا برای او نیست. تصمیم گیری در این مورد سخت شده زیرا اگر روسونری قرارداد هیگواین را دائمی نکند، برای یک فصل همراه با دستمزد حدود 27 میلیون یورو پرداخته و شک دارد که مهاجم آرژانتینی ارزش 36 میلیون یوروی دیگر را داشته باشد.

هیگواین در این فصل در 16 بازی رسمی، 7 گل به ثمر رسانده و این در حالی است که پاتریک کوترونه جوان نیز در 18 بازی، همین تعداد گل را زده است. با این تفاوت که کوترونه نسبت به دقایقی که بازی کرده، میانگین گلزنی بهتری دارد. او هر 137 دقیقه و هیگواین هر 197 دقیقه یک گل زده اند. برخی رسانه ها مانند رای اسپورت معتقدند میلان ممکن است حتی در ژانویه برای نپرداختن دستمزد بالای هیگواین او را به چلسی بفرستد. بدین ترتیب او دوباره با مائوریتزیو ساری کار می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز